Gå til innhold

DKU-5 - NOKIA 7250 og Windows XP m/PC Suite?

Anbefalte innlegg

Hei, prøver å hjelpe en kamerat her. Han har kjøpt seg bærbar, en Amitech klump av et lite AMD (!) monster som utvikler så mye varme at jeg nesten brenner meg når jeg skriver på den. En god ting er vel at jeg fikk bekreftet at jeg ikke kommer til å skaffe meg bærbar på aldri så lenge :lol:

Anyways, denne typen skaffet seg en Nokia 7250 og, og skjønner ikke en dritt om data eller slikt. Så han spurte meg om jeg kunne hjelpe.. Heldigvis hadde han skaffet denne svindyre USB kabelen DKU-5 - tror han betalte vanvittige 800,- for den !! men det er nå hans problem.

Amitech laptop´en (når jeg tenker på hvor mange som faktisk har en slik i fanget når de skriver, skjønner jeg hvorfor mange menn blir sterile..) -- har Windows XP Home Edition. Når jeg innstallerer driveren for kabelen først, og så setter kabelen i siden, må den re-innstalleres hver eneste gang den blir koblet til igjen siden! Dette blir jo selvfølgelig temmelig irriterende i lengden. Brukeren skal bruke dette oppsettet med PC Suite, som jeg downloader nå, for å bl.a. overføre bilder fra mobilen.

Det hadde vært kjekt om noen kunne hjelpe. Fort dere please, vet ikke hvor langt laptop´en har igjen før plasten begynner å renne...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...