Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jomfru jente, ha sex med en eldre jeg holder på med,usikker..trenger svar

Gjest gr3th3

Anbefalte innlegg

Hei dere.

eg holde på me ein gut no, da e litt aldersforskjell i mellom oss, men da gjer ikkje nåkke for me går godt ilag. men eg kan se for meg at da godt kan henda at me har sex snart..(har jo flørta litt om sex sånn innimellom på meldinga,berre sånn forsiktig,og har snakka eindel om sex generelt sett på meldinga å sånn,men ikkje face2face, egentlig fordi vi har bare glemt det temaet:P )

han har hatt seriøse fohold før, har hatt sex mangen ganger(regne eg litt med, men veit han har hatt d og har hatt langvarig forhald liskom), og han er 24 no. eg er 17 og jomfru, men eg er veldig voksen for alderen, og ''skjønner'' endel ting innenfor sex, gir mangen av venninene og kompisene mine råd liksom, sjølom eg ikkje har hatt det sjøl.. men eg e litt usikker. for eg tror kanskje han tror eg ikkje e jomfru, for eg snakke sikkert som om eg har låge me nåkke(prøver ikkje og få noen til og tro det,men det kan sikker virke sånn, på positiv måte altså, ikkje noe sånn skrytepåseg greier om dåkke skjønne). men ja, så eg tror han tror da, og eg vet ikkje..men eg blir liksom litt usikker, siden.

eg har på en måte ikkje nåkke imot om å si det rett ut til han eller noe, men altså, nei eg vet ikkje,blir bare så usikker, han e liksom vandt til og ha d ofte, når han hadde dame. for meg e da jo heilt nytt, og eg e ganske(!) redd for og få vondt, eg sliter med angst for dette og bli skada(pga ein vanskeleg oppvekst).. :/ Men så eg lurer på ka dåkke der ute hadde tenkt om dåkke va han liksom, dåkke syns vel ikkje d e teit man e jomfru? man har jo hvert den første ein gang sjøl, og e e jo berre 17. menmen, vil bare høyre kva dåkke meine:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Litt stor aldersforskjell, men jeg er imot slike ting som dette men min personlige mening er meningsløs for andre mennesker. Du må være forsiktig ellers så vil du angre og du vil kanskje føle deg skitten etter dette.

Lenke til kommentar

Ja, men nå er da ikkje aldersforskjellen eg er ute etter svar på, for den er da ikkje noe gale med. 6/7 år er ikkje mykje i MINE og HANS øyne.. Men den diskusjonen kan man ta eit anna sted. Men har du svar på det andre kan du godt gi eit meir utfyllande svar, blir veldig takknemlig for alle svar!! Jeg er bare usikker på hva HAN vil tenke på en måte... kan jo godt hende han vet/tror jeg er jomfru men altså...

Lenke til kommentar

(foressten, såg at på tittelen kan da virke som om at da e aldersforskjellen eg er usikker på, e jo egentlig ikkja da, men det e da at han e så mye mer erfaren, igjen pga alderen, just that:p )

Lenke til kommentar

Jeg kan ihvertfall si at i mine øyne hadde det ikke vært noe problem om du hadde vært jomfru, snarere helt tvert imot en fordel - og det tror jeg de fleste kompisene mine hadde syntes også. Grunnen til dette er at det gjør det mer unik, og man setter mye heller pris på å ha sex med en jomfru enn en "skitten" jente som har hora rundt med masse andre gutter.

Kan vell si det slik at gutter liker at "ingen har vært der før deg" :)

Nå vet ikke jeg hva han tenker om det, det eneste jeg kan si er at det er mulig at jomfru + ungalder ikke er en god kombinasjon.

Jeg hadde sett på den som en unik jente(positivt ment), og skulle gjerne ønske det var mange flere enn deg. Ha sex med en 17 år gammel jomfru hadde ikke vært den minste bekymring for min del ihvertfall :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du sier du er veldig voksen for alderen, og "skjønner ting om sex". Da bør du også skjønne det at det ikke finnes noe reelt alternativ til ærlighet i ditt tilfelle, selv om det kan være vanskelig å beskue sin egen situasjon objektivt.

Kos dere (:

Lenke til kommentar

Jeg kan ihvertfall si at i mine øyne hadde det ikke vært noe problem om du hadde vært jomfru, snarere helt tvert imot en fordel - og det tror jeg de fleste kompisene mine hadde syntes også. Grunnen til dette er at det gjør det mer unik, og man setter mye heller pris på å ha sex med en jomfru enn en "skitten" jente som har hora rundt med masse andre gutter.

Kan vell si det slik at gutter liker at "ingen har vært der før deg" :)

Nå vet ikke jeg hva han tenker om det, det eneste jeg kan si er at det er mulig at jomfru + ungalder ikke er en god kombinasjon.

Jeg hadde sett på den som en unik jente(positivt ment), og skulle gjerne ønske det var mange flere enn deg. Ha sex med en 17 år gammel jomfru hadde ikke vært den minste bekymring for min del ihvertfall :)

Takk for godt svar. hjalp veldig og høyre det sånn, håper bare han tenker sånn også. No e han å jobba på sjøen så da gleda eg meg te han kjem heim igjen :)

Lenke til kommentar

Jeg er 21 år og henger rundt med 16-17-18 åringer hver dag, det må være noe mentalt gale med han gutten hvis du mener dere passer så godt sammen. Jeg kunne aldri ha blitt sammen med en 17-åring selv om hun hadde vært superduper sexy, for de er ikke voksen. Uansett hvor voksen de ønsker å være, så enten er han tilbakestående eller er han bare ute etter sex. :new_woot::new_woot::new_woot:

• Liker 1
Lenke til kommentar

He he, ser at Catao kommer litt med noen tanker jeg selv har, men det kan jo godt tenkes at du er veldig moden for alderen.

Desverre så er erfaringene mine med 17 åringer dårlige, de har vært generelt umodne og det er godt mulig at han er kun ute etter sexen, har han erfaring vet han nettop hvordan han skal spille kortene sine for å komme ned i buksa di.

Uansett så er ikke det å være Jomfru noe spesielt i dag med mindre du er kristen, det er faktisk kjipt å ha sex første gangen fordi det ofte er vondt og man må ofte avbryte samleiet. Så sånn sett så anbefaler jeg deg at du har sex om du har lyst og om du føler det er riktig.

Edit : Burde kanskje påpeke at det er en del år siden dog jeg har vært sammen 17 åringer :p , kjenner mange gjennom jobben men tror nok ikke jeg hadde hoppet til sengs med noen av dem uansett hvor pene de var. Må nok tilbake til jeg var 23 :p

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Hehe, joda eg skjønna dere veldig godt. Men nå har det seg sånn at eg faktisk ER veldig voksen, dei fleste tror eg e sånn 23, og da er jo veldig mye mer enn eg er. Men da e no så.. uansett da så kan eg jo ikkje sei at eg veit han ikkje e ute etter berre sex, men eg e veldig sikker på da, han har aldri nevnt det eller gjort nåkke tegn til det(som sku vært ''unormalt'') vi har barre kødda om det, sånn på en vanlig måte om dåkke skjønne. Men eg skjønne dåkke tenke sånn, men da e jo sånn at når man lika nåken så har jo alderen aldri nåke og sei(om d ikkje blir sånn pedogreie da). Men no e da som sagt ikkje alderen eg stusse på :)

Lenke til kommentar

Jeg er 21 år og henger rundt med 16-17-18 åringer hver dag, det må være noe mentalt gale med han gutten hvis du mener dere passer så godt sammen. Jeg kunne aldri ha blitt sammen med en 17-åring selv om hun hadde vært superduper sexy, for de er ikke voksen. Uansett hvor voksen de ønsker å være, så enten er han tilbakestående eller er han bare ute etter sex. :new_woot::new_woot::new_woot:

Ja, men sjølom du henger med 17 åringa så kan du ikkje sei da er noe mentalt gale med han fordi han har forelska seg i ein på min alder, altså den aldersforskjellen e egentlig ganske vanlig no til dags. Du kan heller ikke sei at ''de er ikke voksne''. folk er forskjellige kjære deg... Og han er ikke tilbakestående eller bare ute etter sex, det fins andre løsninger enn de der to du... ;)

Lenke til kommentar

Jepp, for alle 17-åringar er identiske, mentalt og heile pakken, som dei du henger med.

Ut frå innleggene i denne tråden vil eg påstå den mentale alder på deg og TS ikkje er så langt frå kvarandre.

Lenke til kommentar

Taper? Forklar meg kvifor du meine han er det?

Og småjente, jeg er 17.. småjente er nok fra 14 og nedover, nå er det nok 4 år sia eg var 14, og eg blir 18 om 4 mnd, du ;)

Nei, langt ifra. Hvordan det?

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...