Hellyner Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Har en litt merkelig opplevelse på sentrallåsen på bilen min. Plutselig bestemte den seg for at jeg må trykke 2 ganger for å åpne dørene. 1 gang for førerdør, 1 gang til for resten. Noen som vet hva dette kan være for noe? En innstilling eller noe lignende? Bilen er en MB C klasse 02. Takker for svar Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 For meg minner det som om det kan være dårlig batteri i fjernkontrollen. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Dette er en vanlig innstilling på mange biler, men den skal ikke forandre seg slik uten videre.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Dette er laget for paranoide amerikanere, som er redde for at uvedkommende skal sette seg inn på andre siden når de står på førersiden og låser opp. Som Rs125 sier, skal ikke dette endre seg uten videre. Dersom dette ikke er noe du kan programmere selv fra bilens kjørecomputer, må du nok en tur innom MB for å få satt dette slik du vil ha det. Lenke til kommentar
Hellyner Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 Akkurat. Får prøve med reservenøkkelen for å se om den gir noe annet utslag. Takk for hjelpen folkens Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Dette ligger ikke i nøkkelen, men i styringen av sentrallåssystemet. Sjekk i brukerhåndboken, kanskje det står hvordan du kan endre dette selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå