Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ikke intressert? :S

Gjest Anonym

Anbefalte innlegg

Når man har sendt en gutt en melding og spør hva han har gjort i dag, og ikke får svar på flere timer, betyr det at fyren ikke er interessert i hele tatt? Kan vel bare ai at jeg og en gutt klemte og småkysset forrige lørdagskveld, men han bruker år og dag på å svare på meldinger (ikke det at jeg har terrorisert han med meldinger altså. Tidligere i uka meldte vi om "viktige" ting om dere skjønner :p ). Men jeg bare lurer på om han bare kan være treig/glemsk eller bryr han seg ikke om meg? :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen mennesker er bare slik. Du sender dem en melding, og så har de mobilen på lydløs, hjemt i det mest avsidesliggende, bunnløse, hjørnet av senga dems. Eller så er fyren kanskje av den typen som aldri greier å sette i laderen på telefonen FØR den går tom for strøm, og lar den lade seg helt ferdig før han slår den på igjen.

Lenke til kommentar

Okei, tusen takk for svar. Det hender noen ganger at jeg får svar med en gang, men i går f.eks sendte jeg han en melding og fikk ikke svar i det hele tatt :p Så da er det vel bare det at han glemmer det ;) Takk takk. Skal absolutt ikke mase. Vet hvor fantastisk irriterende det er selv :p Hehe.

Lenke til kommentar

Jepp, jeg er ofte sånn jeg også.

*Få melding* Tenke: "jeg svarer når jeg er ferdig med whatever i'm doing som tar 5 min". *Glemme å svare*.

Haha ja! Just like that!

Trådstarter: Tenk nå om du hadde sendt en kompis en melding som du ikke er interessert i som kjæreste, men kun som en venn. Hadde du tenkt over at han ikke hadde svart på timesvis? Tviler.

Du overanalyserer situasjonen fordi du liker denne fyren :)

Tiden leger alle sår!

Edit: eller kanskje ikke her da, men ja..åhr dere skjønner :)

Endret av Kjetil_91
Lenke til kommentar

Jepp, jeg er ofte sånn jeg også.

*Få melding* Tenke: "jeg svarer når jeg er ferdig med whatever i'm doing som tar 5 min". *Glemme å svare*.

Haha ja! Just like that!

Trådstarter: Tenk nå om du hadde sendt en kompis en melding som du ikke er interessert i som kjæreste, men kun som en venn. Hadde du tenkt over at han ikke hadde svart på timesvis? Tviler.

Du overanalyserer situasjonen fordi du liker denne fyren :)

Tiden leger alle sår!

Edit: eller kanskje ikke her da, men ja..åhr dere skjønner :)

Ja, du har helt rett. Jeg er veldig flink til å overanalysere, så er nok bare det ;)

Lenke til kommentar

Men hva om de ikke svarer i det hele tatt da? Betyr det fortsatt at de bare har glemt det helt liksom? :)

Du må stille deg selv det samme spørsmålet; hva skal til for at jeg ikke svarer på en melding?

Gidder ikke?

Har ikke penger på kortet?

Er det en svar-meg-melding?

Er jeg opptatt?

Hvis du ikke har fått svar innen utpå dagen etter, send gjerne en liten "purring" ala: Fikk du meldingen min:)?

Hvis du får "Ja" til svar, lyder det kanskje ikke så godt, men kan hende han skriver en lang melding og beklager for at han glemte å svare eller at han var veldig opptatt. Kan være så mye :)

Endret av Kjetil_91
Lenke til kommentar

Altså, det hender jeg purrer liksom, men vil ikke gjøre det for ofte. Vi snakket sammen tidligere i dag via meldinger. Og jeg stilte han et spørsmål i den forrige meldingen. Bare spurte om hva han har gjort i dag og hva han skulle i kveld, men har enda ikke fått svar. Er det bare det at han mest sannsynlig har glemt meldingen min og glemmer helt og svare? Vil liksom ikke spørre om han fikk den i og med at jeg måtte "purre" senest i går. Hehe. Tror kasnkje han er litt glemsk, eller hvertfall typsik sånn "ser melding - venter med å svare når jeg er ferdig med det jeg gjør - glemmer å svare i det hele tatt" :p

Lenke til kommentar

Når man har sendt en gutt en melding og spør hva han har gjort i dag, og ikke får svar på flere timer, betyr det at fyren ikke er interessert i hele tatt? Kan vel bare ai at jeg og en gutt klemte og småkysset forrige lørdagskveld, men han bruker år og dag på å svare på meldinger (ikke det at jeg har terrorisert han med meldinger altså. Tidligere i uka meldte vi om "viktige" ting om dere skjønner :p ). Men jeg bare lurer på om han bare kan være treig/glemsk eller bryr han seg ikke om meg? :S

Wow... Du listet opp noen grunner på hvorfor han ikke svarer, men du glemte den viktigste. Tenk om han er opptatt og ikke har tid? Jeg har ofte mobilen min på lydløs, og ofte må jeg svare på meldninger flere timer seinere.

La han få savne deg.. Hvis han liker deg, så slår det aldri feil å ikke sende ham meldning og vente til han sender deg eller vente 1-2 dager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...