Pastafarian Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Ser komplett selger Chieftec Nitro Series med 50 % rabatt denne helga. I den forbindelse vurderer jeg å kjøpe en ny strømforsyning. Hvilken av disse bør jeg gå for? Min lenke Også tilbud på noen svakere varianter, se Komplett superweekend Alle skal være produsert av CWT, men det er vansklig å finne tester av særlig 950W og 1200W versjonene. 600 og 800 kr for hhv 950 og 1200 versjonene virker meget bra. Legger da merke til at 950W er merket 80 Plus Silver og har en rail! Jeg har selvfølgelig ikke behov for noen av dem, men hvorfor ikke?! Lenke til kommentar
Moal Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Så det der tilbudet. Sykt hvor billig det var. Var så billig at jeg bare måtte kjøpe en 850watt. Har egentlig ikke bruk for det, men når prisen er så lav, må man bare kjøpe. Endret 6. november 2010 av Moal Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Tenker i samme baner, men holder en knapp på 950W versjonen. Om den er bedre enn 750 versjonen som HW testet HER så er den et varp til 600 kr. Endret 6. november 2010 av Pastafarian Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Ikke 100% sikker, men tror 950W-utgaven er bygget på samme plattform som Corsair TX950 (CWT DSG), derav 80 Plus Silver specs. 750 og 850 er en annen igjen (CWT PSH-II), som er et hakk under, derav 80 Plus Bronze. (siste utgave av Corsair TX650 bygger på den plattformen). Ang. hva 1200 watteren er, ikke 100% sikker, men den er nok CWT den også. Har ikke vært noen særlige tester av disse, 750-utgaven er det vel noen av. Tenkte kanskje bestille en av dem selv, men har nok PSUer liggende rundt her nå, hehe. Kommer sikkert en ny helg. Lenke til kommentar
Moal Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 da ble det en 950watt da Lenke til kommentar
Stone Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Satset og på 950w 3.5kg... 76Ampere...Oser kvalitet, men syntes 24pin pluggen var altfor frynsete(4pin pluggen ville liksom ikke holde seg fast) Tviler på at jeg klarer å stresse den over hvilepuls, men godt å ha lavt støynivå og høy oppgraderings/overklokkings margin. Min gamle var en 500w Seasonic fastmontert i et Arctic Cooling kabinett. Ble for mye støy, lite plass og feil margin til videre oppgradering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå