Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liste over norske Black Ops-servere *Oppdatert 8/12-10*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi bør jo være i harnisk over dette!

Serveren min er oppe nå - men jeg får ikke connectet til den ingame fordi jeg ikke finner den!

Hva i all verden er galt med en /connect command?! Det er jo helt klart at det trengs, spesielt når Favorite List er totalt tilbakestående og ikke funker for noen ting i verden!

Vel, uansett - her er infoen om serveren min:

Server navn: Nordic Gamers Hardcore

IP\Port: 173.199.69.228:3074

Lokasjon: Danmark

Server type: Ranked

Game mode: Hardcore FFA\HQ\CTF\Domination

Endret av Zodux
Lenke til kommentar

Min server har vært full i over 4 timer nå i følge RCON tool. Men jeg finner den ikke selv. Litt kjipt.

Satser på at console commandoene blir aktivert snart.

Jeg har forøvrig skiftet navn på serveren til

Navn: 1.srgaming.com [NOR] Demolition only

og IP:Port: 173.199.71.210:3074 / 1.srgaming.com

Serveren din var proppfull i går, og jeg tilbakela mange timer på den, hvis du legger meg til på steam. eller jeg deg, så kan jeg bare invitere deg til servern, så kan du legge den til i favorites. Favorites toolen min fungerer hvertfall helt fint

Lenke til kommentar

Min server har vært full i over 4 timer nå i følge RCON tool. Men jeg finner den ikke selv. Litt kjipt.

Satser på at console commandoene blir aktivert snart.

Jeg har forøvrig skiftet navn på serveren til

Navn: 1.srgaming.com [NOR] Demolition only

og IP:Port: 173.199.71.210:3074 / 1.srgaming.com

Serveren din var proppfull i går, og jeg tilbakela mange timer på den, hvis du legger meg til på steam. eller jeg deg, så kan jeg bare invitere deg til servern, så kan du legge den til i favorites. Favorites toolen min fungerer hvertfall helt fint

Vell da må du være den eneste jeg vet om, kan heller ikke legge til favoritter hos meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

@katten geir. Konge, skal ta å adde deg.

Forresten. Finner du din egen server?

For jeg har Neo^ i mine favoritter.

Edit: Adda deg nå.

I går natt, tydeligvis før amerika release, fungerte serverlisten fint, og jeg fant over 8000 servere, idag finner jeg bare 800, selv om det står at det er over 8000 servere oppe i hjørnet. Det var da jeg fant min egen og din, nå finner jeg ingen av dem, men har dem addet på favorites fra i går natt. bare gi meg en pling på steam når du har tid, så slenger jeg en invite

Lenke til kommentar

http://forums.gameservers.com/viewtopic.php?f=11&t=41439

This is what I did.. maybe it will work for you.

Start with the Rcon tool.

Open the default.cfg file with note pad. It's located in

C:\Program Files\Steam\SteamApps\common\call of duty black ops rcon

Go to the bottom of the page and set playlist_enabled to 1. Save and close. (see below)

// Playlist dvars

//

playlist_enabled "1"

playlist_excludeMap ""

playlist_excludeGametype ""

playlist_excludeGametypeMap ""

EDIT by Jimbolaia: Restart server

Start the rcon tool and connect to your server.

Go to the playlist and set the server to Demolition. That will make it easy to find due to not many servers.

Set the browser filers to show only DEM servers. keep refreshing till yours comes up.

Once your on the server you can add it to favorites.

rnr_woogie @ Gameservers.com forum

Lenke til kommentar

Har dere valgt Denmark eller Nederland som server location?

Nå har jeg ikke kjøpt spillet enda, men har pinget/trace routet Gameservers Danmark(DK) & Nederland(NL) servere.

Jeg har Nextgentel 20mbit.

Resultalt:

GS DK: 45ms

GS NL: 30ms

Har dere sjekket ut serverne før dere har bestilt server i DK eller har dere bare bestilt og tenkt at DK er bedre siden den er geografisk nærme Norge?

Enklere routing til NL fra Norge. Bare kjør tracert ip-adresse/hostname i cmd så finner du raskt ut hva som er best.

Endret av Deosl
Lenke til kommentar

Jeg er med i en svensk/norsk klan og vi har en server som heter SEF clan server og vi kjører kun S&D.Så, hvis du liker S&D er det bare og ta en tur innom:)Vi har bare medlemmer over 18 år og de fleste er over 30:)PS!Det er også muligheter for og bli medlem av klanen hvis du er gammel nok.

Endret av cmf_Tiger
Lenke til kommentar

Jeg er med i en svensk/norsk klan og vi har en server som heter SEF clan server og vi kjører kun S&D.Så, hvis du liker S&D er det bare og ta en tur innom:)Vi har bare medlemmer over 18 år og de fleste er over 30:)PS!Det er også muligheter for og bli medlem av klanen hvis du er gammel nok.

Hvilke rules har dere på serveren og hvordan kan jeg joine den? Elsker S&D :D

Synd dere bare tar inn folk over 18.. Jeg er jo halvt svensk så det kunne passet bra :p

Christian

Lenke til kommentar

Hvilke rules har dere på serveren og hvordan kan jeg joine den? Elsker S&D :D

Synd dere bare tar inn folk over 18.. Jeg er jo halvt svensk så det kunne passet bra :p

Christian

Dette er en ranked server, så d.v.s at den er public. Er få muligheter og forandre reglene der. Hvis du søker etter SEF clan server og setter filteret på kun S&D, så skal det ikke være så vanskelig og finne den. Her er ip, men det går vel ikke og connecte via ip enda 173.199.108.191:3074Vi er også i ferd med og leie en unranked server:) Der har vi muligheten og sette oppserveren slik som vi vil.

Lenke til kommentar

Navn: ArcticNova.org Spillserver 1 TD

IP:Port:

Game modes: TDM

Hardcore: Nei

Spesielle regler: Hold en hyggelig tone, null fusk osv.

Navn: ArcticNova.org Spillserver 2 HQ

Game modes: HQ

Navn: ArcticNova.org Spillserver 3 SD

Game modes: SD

Hardcore: Ja

Navn: ArcticNova.org Spillserver 4 TD

Game modes: TDM

Hardcore: Ja

Navn: ArcticNova.org Spillserver 5 FFA

Game modes: FFA

Har ikke inkludert IP her, da du ikke kan joine servere med IP via console. Du finner dem i serverlisten.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...