Jakke Skrevet 5. november 2010 Rapporter Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Vi prøver med en tråd da, siden interessen virker tilstedeværende. Om du skal leie server, eller har noen du kjenner som skal det, post det her etter dette layoutet: Navn: IP:Port: Game modes: Hardcore: Spesielle regler: Normal: Navn: 1.srgaming.com [NOR] Demolition only IP:Port: 173.199.71.210:3074 / sr1.srgaming.com Game modes: Demolition Hardcore: Nei Spesielle regler: Settes så fort vi får prøvd ut serveren Navn: [bCg] Blue Carrot Domination IP:Port: 173.199.70.206:3074 Game modes: Domination Hardcore: Nei Spesielle regler: Ingen GrenadeLaunchers, ingen Second Chance, ingen "hard" camping. Navn: ArcticNova.org Spillserver 1 TD IP:Port: Game modes: TDM Hardcore: Nei Spesielle regler: Hold en hyggelig tone, null fusk osv. Navn: ArcticNova.org Spillserver 2 HQ IP:Port: Game modes: HQ Hardcore: Nei Spesielle regler: Hold en hyggelig tone, null fusk osv. Navn: ArcticNova.org Spillserver 5 FFA IP:Port: Game modes: FFA Hardcore: Nei Spesielle regler: Hold en hyggelig tone, null fusk osv. Navn: [neo^] - public softcore server IP:Port: Kommer Game modes: Domination, Demolition, CTF, TDM og wager matches i helgene. Hardcore: Nei Spesielle regler: Tubing forbudt, Last stand forbudt, Launchers på killstreaks. (Dette kan endres fort hvis noe blir merket som veeeeldig ubalansert når spillet har kommet). Hardcore: Navn: Ranked Norwegian HC DOM [PPK] IP:Port: 173.199.68.42:3144 Game modes: Dom Hardcore: JA Spesielle regler: Kommer opp i ny og ne Navn: moNolithic HC Mosh Pit (eller noe der i gården) IP:Port: Kommer Game modes: TDM, HQ, CFT, Dem, Dom (S&D i helgene) Hardcore: Ja Spesielle regler: No noobtube, RPG på killstreaks only Navn: Dots Hardcore SnD. IP:Port: 173.199.71.102:3074 Game modes: Search and destroy Hardcore: Ja Spesielle regler: Fastsettes etter spillet er prøvd ut. Server navn: Nordic Gamers Hardcore IP\Port: 173.199.69.228:3074 Lokasjon: Danmark Server type: Ranked Game mode: Hardcore FFA\HQ\CTF\Domination Navn: ArcticNova.org Spillserver 3 SD IP:Port: Game modes: SD Hardcore: Ja Spesielle regler: Hold en hyggelig tone, null fusk osv. Navn: ArcticNova.org Spillserver 4 TD IP:Port: Game modes: TDM Hardcore: Ja Spesielle regler: Hold en hyggelig tone, null fusk osv. Mvh. Jim Endret 8. desember 2010 av Jimbolaia Jones Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 5. november 2010 Rapporter Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Gött arbe' Navn: [neo^] - public softcore server IP:Port: 173.199.71.60:3074 Game modes: Domination, Demolition, CTF, TDM og wager matches i helgene. Hardcore: Nei Spesielle regler: Tubing forbudt, Last stand forbudt, Launchers på killstreaks. Endret 9. november 2010 av Katten Geir Lenke til kommentar
GIsken Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Navn: Dots Hardcore Mosh Pit IP:Port: 173.199.71.102:3074 Game modes: Dom, SnD, Sab, HQ, Ctf. Hardcore: Ja Spesielle regler: Nei. Endret 24. november 2010 av GIsken Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 *Mine innlegg* Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. november 2010 Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Navn: sr1.SRGaming.com [NORDIC] Demolition only IP:Port: 173.199.71.210:3074 / sr1.srgaming.com Game modes: Demolition Hardcore: Nei Spesielle regler: Settes så fort vi får prøvd ut serveren Endret 9. november 2010 av Hille Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. november 2010 Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 *Mine innlegg* Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 9. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 Folkens, skal jeg samle alle i førsteposten istedet, som i character-tråden i WoW-forumet? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. november 2010 Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 Hadde ikke vært dumt det. Så kan du sortere dem etter gamemode eller noe i den duren Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 9. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 Kan bli mye tull med det, men kan kjøre HC og non-HC, så får vi se hva som skjer. Går det ikke å lage tabeller med sortering etter Navn, IP, type, HC osv? Som på Wikipedia? Hadde vært kjekt. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 9. november 2010 Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 må nesten bare ha denn i mine innlegg Lenke til kommentar
Chr1stian Skrevet 9. november 2010 Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 Vi (sYnced) vurdere å "skaffe server". Er det mye stress og arbeid rundt dette i Black Ops? Vet det er litt spesielle løsninger. Christian Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. november 2010 Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 Ikke for å fylle tråden med enda mer spam, men det er bedre om folk legge tråden inn som en favoritt istedet for å skrive en hau med unødvendig innlegg. Lenke til kommentar
Zodux Skrevet 9. november 2010 Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 Jeg vil mer enn gjerne joine serverne deres, men server browseren er totalt tilbakestående og jeg har ingen som helst anelse om hvordan man connecter en server ved hjelp av IP:Port - noen som vet? Svar er svært velkomment! Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 9. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 Det går desverre ikke å koble med IP. Så jeg kan ikke komme på min egen server engang -.- Om NOEN finner servern min, som heter moNolithic HC Moshpit (blir endre, får varsel om dette), si ifra, og legg meg til på friends på steam. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 9. november 2010 Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 Fant ikke din, men jeg tror jeg fant hille sin hvis dere kjører 2 eller flere servere? Lenke til kommentar
Zodux Skrevet 9. november 2010 Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 Det er jo relativt gay.. har bestilt server selv - men da er det vel like greit å avbestille inntil videre når jeg alikevel ikke kommer til å få spillt på den. Latterlig.. meget latterlig. :/ Hvorfor utelate en så esensiell funksjon? Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 9. november 2010 Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 Fant ikke din, men jeg tror jeg fant hille sin hvis dere kjører 2 eller flere servere? Det er kun en server og den er ikke oppe og går. Ikke hos meg i allefall. 1 Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 9. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 Ah så irriterende. Men en admin jeg snakka med har snakka med support, de sa iallefall at de skal fikse server list, samt at noen andre har fått beskjed at de skal fikse lagen. Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 10. november 2010 Rapporter Del Skrevet 10. november 2010 "We apologize for the inconvenience of not being able to find your server in the browser list. We have communicated directly with Treyarch/Activision on this issue. They are aware and are working on a resolution. We are also collecting data and information to see if there's anything else we can recommend you to do to give your server a better chance of showing on the browser list." Får håpe de fikser det. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 10. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. november 2010 Katten Geir fant min server for et par timer siden <3 Men den kan ikke legges i favorites, så den er jo borte imorgen igjen da :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå