Gå til innhold

Nok en side å sjekke design og innhold på...


Anbefalte innlegg

Jeg har nå laget en helt ny verson av www.zethyr.com, og vil gjerne høre litt kritikk på den. Både positiv og negativ selvfølgelig. Jeg vet ikke helt hva, men jeg vil ha noe til høyre i den lyse ruten, kom gjerne med forslag. Det er også fint om noen ser om forbedringer i kilden kan gjøres.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den siden likte jeg ikke noe særlig...

 

+ Du har ikke brukt Frontpage :D

 

- Stygge farger som ikke passer så veldig bra sammen.

- Umulig å lese hva som står på menyen.

- Siden har ikke noe design med grafikk, og ingen logo.

- Du bruker border på tabellene.

 

Karakter: 1

 

Sorry, men må være rettferdig.

Men stå på videre! :smile:

Lenke til kommentar

Ikke for å være frekk, med siden din så ut som en WAP side... Du har en del igjen før du får et skikkelig "design" på siden din, det har jeg ikke noen vanskeligheter med å forstå. Alle har vært nybegynner en gang!

 

Jeg anbefaler at du leser mye...både tutorials og HTML generelt. Prøv deg litt frem med et bildebehandlingsprogram som f.eks Paint Shop Pro og prøv å lag noen skisser til hvordan du vil ha siden, mitt tips må bli eksperimenter, eksperimenter, eksperimenter... Jeg har drevet med webdesign i en stund nå, og det viktigste tipset jeg har tatt opp underveis er å eksperimentere...

 

Lykke til!

 

 

(Av naturlige årsaker velger jeg å ikke evaluere websiden din)

Lenke til kommentar
Hva med dette??http://www.zethyr.com/index2.html

Det var bedre, men langt fra perfekt.

[niggahstyle] Word! [/niggahstyle]

 

OK farger

Kjip font. Hold deg unna times new roman til hjemmesider

Lag gjerne et litt mer grafisk design. Bygg det opp med mer bilder her & der

Logobildet var faktisk ganske fett - bortsett fra der det står navnet på siden. Prøv å gjøre www.zethyr.com litt mer "integrert" i forhold til resten av bildet

 

Karakter 3

 

Edit: måtte fete opp litt her og der :wink:

Lenke til kommentar
Karakter 3

...enda en som henger seg på! Hvis du skal herme 100% etter meg så må tallet stå i bold. :lol:

 

Hehe, skal fikse den til bold jeg :woot:

Du gjør det feil...hvis du først skal herme etter meg må du gjøre det riktig. Det er KUN tallet som skal stå i bold...ikke resten...!

 

Edit: Du skjønner ikke ironi du...

Lenke til kommentar

Hmm, kommentarer til den første linken du postet:

 

+ Enkelt, ganske oversiktlig

+ Lett å laste ned. :p

- Dårlig fargevalg (meny, for eksempel)

- Dårlig fontvalg (vill valgt Verdana)

- Sentrert meny (smak og behag, men det er etter min mening stygt når det er slik)

- Ikke veldig fine bordere.

- Jeg liker heller ikke det du har rundt f.eks. menyer og PC-spesifikasjoner, heller ikke den store, stygge fonten som beskriver innholdet. Jeg mener her at bold gjør seg, Verdana seff. ;)

- Hold deg til en tekstfarge på hele siden, selv om linker kan ha annerledes.

- Sett opp en side med kontaktopplysinger. Det er irriterende for oss som ikke bruker et program for å sende og motta mail, og vi skal sende en e-post til deg.

- Jeg, i hvert fall, foretrekker hvit bakgrunn hvor det er mye tekst. Sort kan også funke.

 

Dete gikk veldig fort, men håper det hjalp. Beklager at det ble så mye negativt, men den så rett og slett lite fin ut i mine øyne. Lykke til videre!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...