pululf Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hei! Har to kjempeirriterende problemer med Heroes of Newerth. Det ene er at spillet ganske ofte kræsjer, og spør om jeg vil ha en "crash report". Dette skjer omtrent når som helst, også når jeg er inne i en runde. Det andre problemet er at jeg ikke klarer å joine et spill etter jeg har crashet eller disconnected. Alle andre jeg kjenner kan joine spillet de nettop var i, men når jeg prøver på det samme, så får jeg "Connection error, please try again later". Dette hindrer meg altså i å komme meg inn i spillet igjen. Noen som har hatt samme problem før meg, eller som vet hvordan dette kan bli fikset? Lenke til kommentar
Cassis Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Det ene er at spillet ganske ofte kræsjer, og spør om jeg vil ha en "crash report". Dette skjer omtrent når som helst, også når jeg er inne i en runde. Det samme problemer har jeg også hatt.. prøvde å slette spille, for så å installere det på nytt.. det hjalp i ca 5 games, før det samme problemet har dukket opp igjen.. Håper noen bedre vitende komme med svar senere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå