blured Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) EDIT/LØST: Prøvde restart, finne drivere, alle usb portene, skru harddisken av og på, osv... Men etter å ha vært koblet til i en halvannen timer fant maskinen til slutt harddisken. Fantastisk. Er det mulig å koble en ekstern harddisk med USB 3.0 til 2.0 innganger? Endret 5. november 2010 av blured Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Ja. Som det står i en av dagen artikler: "Det nye USB-grensesnittet er bakoverkompatibelt med USB 2.0" http://www.hardware.no/artikler/lacie_trosser_steve_jobs/79268 Lenke til kommentar
blured Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Av den grunn finner jeg det veldig merkelig at jeg ikke klarer å koble min nye WD My Book 3.0 til noen av mine laptoper. Endret 5. november 2010 av blured Lenke til kommentar
ThaBear Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Du tar usb kontakten og tar den inn i usb hullet i dataen, det er ikkje noke forskjell på pluggene eller kontakten, det er kontrolleren som er oppgradert.. Lenke til kommentar
blured Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 Det var selvfølgelig ikke pluggene det var snakk om. Men takk for unødig arroganse. Lenke til kommentar
ThaBear Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Beklager vist du tok deg nær av måten eg skriver på. Er nok bare eg som "Liker å gi det inn med teskje" og formulerer på en dårlig måte. Beklager. Ellers så fikk du det til? Lenke til kommentar
blured Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Er din noe manglende evne til å lese hva som allerede er blitt skrevet som imponerer, ikke hvordan du formulerer deg. Endret 6. november 2010 av blured Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå