Cali3D Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Som webmaster hos nolantica forum har eg nå nylig laget et nytt forum design samt oppgradert forumet til nyeste Invision Power Board versjon,ta en titt på link under og gi meg kommentarer(forslag til forbedringer) på mitt nye forum design http://www.nolantica.com/forum Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Ingenting å utsette på designet. Fine farger som passer godt sammen, og ikke for mye "greier" rundt om på siden. Selve grafikken var kjempebra, og jeg likte siden. Karakter: 6 Det er det ikke mange som har fått! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Karakter: 6 ...det der har jeg sett før! Lurer på hvem som begynte med det jeg....... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Karakter: 6 ...det der har jeg sett før! Lurer på hvem som begynte med det jeg....... Off topic: Ja, det lurer du nok på... Hehe! Lenke til kommentar
Cali3D Skrevet 29. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2003 6 som i 6 av 10, eller som i terningkast 6 ? Vel,..uansett takker for kommentaren @kd :wink: Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 6 som i 6 av 10, eller som i terningkast 6 ? Vel,..uansett takker for kommentaren @kd :wink: Det er nok 1-6, ja. Har sett dem brukt den skalaen før. Uansett siden designet var kjempefint. Ikke alt for mye "tull" som henger rundt omkring og ødelegger for ordenen, men samtidig veldig fin grafikk. Utmerket! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 6 som i 6 av 10, eller som i terningkast 6 ? Vel,..uansett takker for kommentaren @kd :wink: Du fikk 6/6. Lenke til kommentar
Cali3D Skrevet 30. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2003 6/6 Wohaaa! Takker så mye for kommentarene så langt Lenke til kommentar
tt22 Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Meget bra. Hvilke verktøy bruker du? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 ...grafikken var bra, har du lagd den selv? Eller fulgte den med forumet? Uansett fargelvalget og grafikken var bra...det eneste jeg ikke likte helt er at du blander norsk og engelsk på siden, jeg hadde oversatt det meste og gjort enten alt på engelsk eller norsk... Alt i alt en ganske oversiktlig forum, kanskje litt for mye eyecandy, men det "passet" liksom på siden... Terningkast: 5 Lenke til kommentar
Cali3D Skrevet 30. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2003 ...grafikken var bra, har du lagd den selv? Eller fulgte den med forumet? Uansett fargelvalget og grafikken var bra...det eneste jeg ikke likte helt er at du blander norsk og engelsk på siden, jeg hadde oversatt det meste og gjort enten alt på engelsk eller norsk... Alt i alt en ganske oversiktlig forum, kanskje litt for mye eyecandy, men det "passet" liksom på siden... Terningkast: 5 Takker Grafikken osv.. er alt laget av meg via diverse paint program etc.. Se http://www.nolantica.com/forum/index.php?s=&skinid=2 eller http://forums.invisionpower.com/index.php for hvordan forumet orginalt ser ut. Angående norsk/engelsk så ville det meste vert på norsk om "norsk språk pakke" hadde vert tilgjengelig for forum versjonen som er i bruk,men desverre så er Invision Power Board versjon v1.2RC1 så pass ny(25.juni kom den) at norsk pakke ikke er å oppdrive enda. Eg kan selvfølgelig alltids oversette alt til norsk sjøl,men det er mye arbeid... + eg tror det ville ha blitt litt for mangen skriveleifs he,he.. At eg har valgt å bruke det engelske språk på diverse grafikk som fks. buttons er bare en vane eg har lagt meg til,kansje en uvane ikke vet eg men det ser kansje litt kulere ut...uansett ingen har klaget så langt Lenke til kommentar
Cali3D Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 Laget et nytt forum design for nolantica som eg også kunne tenkt meg å få noen tilbakemeldinger på "Desverre" må man vere medlem(*) for å se det i all sin prakt,..men uansett dere kan se forum designet's hovudside via denne linken og gi meg tilbakemeldinger på det dere kan se der: http://www.nolantica.com/forum/index.php?s=&skinid=4 *Legge til at som medlem kan man velge "skin" via sitt "kontroll panel",..gjester kan kun se den skin som er satt som default,...så derfor kan dere kun se det via "preview" link over. Til slutt vil eg komme med et lite spørsmål: Noen som vet om et bra Norsk "webdesign" diskusjonsforum utenom Web-design forumet her på hw ? Lenke til kommentar
designerus Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Noen som vet om et bra Norsk "webdesign" diskusjonsforum utenom Web-design forumet her på hw ? Ja, det lurte jeg også på... Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Den var super! 6'er! Tøff var den, virkelig tøff. Gode farger! Ikke for mye virrvarr, og sånt... Lenke til kommentar
Cali3D Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 Den var super! 6'er! Tøff var den, virkelig tøff. Gode farger! Ikke for mye virrvarr, og sånt... super!6'er er noe eg kan bli vant til Takker så mye Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Noen som vet om et bra Norsk "webdesign" diskusjonsforum utenom Web-design forumet her på hw ? Ja, det lurte jeg også på... me 3! Btw cali3d, er det en solitus fixer fra Anarchy Online som er i banneren? Lenke til kommentar
Cali3D Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 Btw cali3d, er det en solitus fixer fra Anarchy Online som er i banneren? Ingen anelse hva en solitus fixer er for noe he,he..,men om du tenker på den smekre damen i logoen så er det hentet fra AO ja,spiller ikke AO sjøl men min admin kamerat på nolantica forums er hektet og har vert det lenge :wink: Lenke til kommentar
Decline Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Noen som vet om et bra Norsk "webdesign" diskusjonsforum utenom Web-design forumet her på hw ? Ja, det lurte jeg også på... Joda det er ikke noe probb! Her er et par av de jeg vet om.. http://www.gfxvision.net/forum/ http://www.storedyret.com/ Når det gjelder designet på forumet så så det flott ut Ingenting å klage på for min del Lenke til kommentar
Cali3D Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 Takker så mye for linker og tilbakemelding på mitt forum design Decline Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå