cruzader Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Med mindre læreren er mentalt tilbakestående vil han/hun uansett ta opp raporten når den står som 100% plagiat. Så er det busted Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Det lettaste er å ikkje jukse. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Det letteste er å ikke jukse og få sugne karakterer Det vanskeligste er å ikke jukse og få bra karakterer Det mellomlette er å jukse og få greie karakterer Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 If mediocracy is thy virtue. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Det letteste er å ikke jukse og få sugne karakterer Det vanskeligste er å ikke jukse og få bra karakterer Det mellomlette er å jukse og få greie karakterer Det er jeg helt enig i, derfor har jeg massive jukseplaner som er i drift for øyeblikket. Lenke til kommentar
S1L Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Det er jeg helt enig i, derfor har jeg massive jukseplaner som er i drift for øyeblikket. Dem har jeg faktisk lest om her. Men jeg tviler sterkt på at det er så lønnsomt å bruke mer tid på å planlegge juksing enn på å få pensumet inn i hodet. Endret 5. november 2010 av S1L Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Det er jeg helt enig i, derfor har jeg massive jukseplaner som er i drift for øyeblikket. Dem har jeg faktisk lest om her. Men jeg tviler sterkt på at det er så lønnsomt å bruke mer tid på å planlegge juksing enn på å få pensumet inn i hodet. Det er ikke min hovedarena, for mine planer. Lenke til kommentar
TheRocky Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Har et spørsmål. Kan lærere spore opp meldinger som du har sendt, selvom de har blitt slettet ? Lenke til kommentar
TheRocky Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 altså hvem du har sendt meldinger til osv? Lenke til kommentar
Torgeir Eidhammer Lunde Skrevet 15. mars 2021 Del Skrevet 15. mars 2021 (endret) Sjølv i prøvemodus så kan du ta og swipa med tre fingrar på mouse-paden då kan du få tilgong til alt. Det får same funksjon som alt-tab. Endret 15. mars 2021 av Torgeir Eidhammer Lunde 2 Lenke til kommentar
Kristoffer E Skrevet 15. mars 2021 Del Skrevet 15. mars 2021 Torgeir Eidhammer Lunde skrev (6 minutter siden): Sjølv i prøvemodus så kan du ta og swipa med tre fingrar på mouse-paden då kan du få tilgong til alt. Det får same funksjon som alt-tab. Tusen takk, funka bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå