Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

gå ut alene?

Gjest jente20

Anbefalte innlegg

Gjest jente20

Hei, jeg er en jente på 20, og jeg liker å dra ut på byen og feste og bli kjent med folk, gjerne gutter, siden jeg er singel. Jeg vil ikke ha en ONS, men bare bli kjent og så kanskje noe mer senere.

Når jeg har dratt med en venninne har det alltid vært kjempekult, vi bare sitter og drikker og så kommer en guttegjeng bort hver eneste gang, eller vi går bort til dem og de blir kjempeglade for å prate med nye folk. Jeg er ikke redd for å ta initiativ til å prate med fremmede og har gjort det ofte.

Dette har gått veldig bra, helt til jeg endte opp i en annen by og venninnene mine her liker ikke slike ting. Å bare "få nye venninner" bare for å ha noen å sjekke gutter med er ikke veldig kult heller.

Så jeg prøvde å være ute alene. Dette har gått kjempedårlig. Jeg tør ikke gå bort til gjenger og slå meg ned når jeg er alene, og ingen kommer bort til meg heller. Jeg ser bra ut, eller tror jeg gjør, sånn som typisk får 1000 "så pen du er" på facebookbildene mine. Men guttene på byen synes vel det ser stusselig ut med en enslig jente.

Kanskje gutter tenker "når hun er her med venninna er de her for å ha det gøy, de vil jeg snakke med".

Og "hun er her alene, men man går ikke ut alene for å kose seg, da er det for å bli med noen hjem, billig as". Vet ikke jeg! Eller kanskje de tror jeg venter på en date?

Uansett, hva kan jeg gjøre? Jeg har ikke dratt ut på mange måneder fordi jeg ikke får med noen, og ikke tør dra alene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må da ikke gi opp nå. Det ser i alle fall ut som at du fikk god kontakt med folk da du gikk ut med venninna di.

Det gjelder å utvide komfortsonen din. Så mye at det blir naturlig å snakke med hvem som helst på byen.

Og jeg lover deg en ting; jenter som er alene på byen blir mye oftere (forsøkt) sjekket opp.

At noen ikke har kommet bort til deg kan være tilfeldig. Smiler du mye? Det hjelper helt klart :)

Lenke til kommentar
Gjest jente20

Hei! Så hyggelig at du tilbød deg å bli med, 'NIrD', men jeg hadde vel trengt en jente, om man går ut med en gutt tror alle vi er på date, og jeg bor heller ikke i oslo.

Det er mulig jeg ser mer inviterende ut når jeg er med en venninne, men det er jo ikke så rart når vi prater sammen og smiler til hverandre.....

Føler jeg ikke kan sitte å prate og smile med meg selv alene ved et bord akkurat........hehe...........

uff, så ble jeg hjemme på denne fredagskvelden også. Men neste gang skal jeg prøve og se hvordan det går. Fler tips mottas med takk......!!

Lenke til kommentar
Gjest Pyralspitt

Du virker i grunnen som den typen jente i min målgruppe; fin, hyggelig og grei og som er på utkikk etter noe varig. Tro meg når jeg sier at det er MANGE gutter der ute som gjerne skulle ha startet noe langvarig med deg, men som ikke tør pga. du er fin og vi tror vi ikke har sjanse på deg.

Så hvorfor sliter DU som enkeltperson med å gå bort til fremmede gutter?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Er jo selfølgelig skummelt å oppleve miljøet på en helt ny måte. Og det er også grunnen på hvorfor kroppen din holder deg igjen for å snakke med andre mennesker. Ta med en vennine, alt vil ordne seg - du vil få selvtiliten (hvorfor det skjer - er en komplisert overlevesle funksjon kroppen din har). Gå alene - du får frykt og gå ut mange nok kvelder og du vil overvinne frykten din.

Prøv et par ganger til og så skaffer du deg sikkelige feste venniner ;)

Kan hende du skremmer bort mange menn med skjønnheten din :) Mange som tenker "æsj, jeg hakke sjangs uansett så gidder ikke prøve" Så fortvil ikke!

http://www.youtube.c...h?v=ZDNzyJkzTAQ

Merkelig hva det har blitt ut av enkelte mannfolkk..

Endret av Knife
Lenke til kommentar

Hei! Så hyggelig at du tilbød deg å bli med, 'NIrD', men jeg hadde vel trengt en jente, om man går ut med en gutt tror alle vi er på date, og jeg bor heller ikke i oslo.

Hvorfor gikk du ut i utgangspunktet? Du ville treffe gutter, men ikke ha sex, men bli venner slik jeg forstår det. Hva er da problemet hvis du går ut med en gutt(evenn)? Kan du ikke ha det kjekt på byen uten at det kommer 30 gutter og sjekker deg opp? Høres ut som om du har problemer med selvtillitten eller noe annet.

Tips: Gå ut med venner - gutter eller jenter - og kos deg, drit i hvem andre som er der, og blir du kjent med en gutt eller jente mens du er ute, så er det bare en bonus :thumbup:

Så hvorfor sliter DU som enkeltperson med å gå bort til fremmede gutter?

Er enig i denne. Hvorfor sliter du med å gå bort til en person som ser hyggelig ut, det er ikke bare gutter som har ansvaret. Igjen, ha det kjekt, og det som skjer - det skjer. Du er singel og fri, du trenger ikke å presse på for at noe skal skje. Nyt livet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...