Gjest sakiyurai Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg har hatt svart hår i snart 10 år, og det har vært alt fra brunnyanse til blånyanse. Nå har jeg bestemt meg for at det hadde vært deilig med en forandring, så jeg har begynt å bleke det. Problemet er at blekemiddelet ikke biter på lenger :| Jeg bleket det først hos en venninne som er frisør. Hun blandet en ganske sterk smørje som tok bort det aller meste av svartfargen, og håret ble diverse nyanser av rødt, orange og brunt. Vasket det ut, brukte lillashampo og en eller annen frisørbalsam, fønet det og bleket igjen. Etter andre bleking ble det hakket lysere, for det meste oransje. Ventet en uke og gjorde det samme igjen, bare hjemme denne gangen. Brukte H&M highlights som venninna mi anbefalte. To pakker og brukte det over hele håret (bortsett fra på etterveksten) Det fungerte veldig bra, og tok bort det mørkerøde. Håret ble lysere oransje, og enkelte steder veldig blondt. Ventet enn uke til, og brukte Garnier Extreme blonding med begge pulverposene i, lot det sitte i en time ca. Håret ble en anelse lysere, de blonde partiene ble VELDIG blonde, men det er fortsatt enkelte deler av det som blekingen ikke biter på i det hele tatt.. Dette var da i går. I dag gjorde jeg det samme, men mesteparten av håret blir ikke lysere i det hele tatt:S Jeg har veldig sterkt hår, og det virker ikke slitt i det hele tatt, så jeg tok sjangsen på å bruke H&M highlights i det igjen et par timer etter. Fortsatt ingen forandring selvom jeg gjorde det akkurat som venninna mi gjorde første gangen. Mesteparten av håret er og blir oransje, og jeg begynner nesten å lure på om det rett og slett ikke blir lysere? Jeg driter i hvordan fargen blir seende ut, så lenge det blir lysere. Hettegenser er en fin ting Men er det noen frisører eller andre med erfaring som kan komme med noen innspill her? Værsåsnill og ikke uttal deg hvis du ikke vet sikkert hva du sier, det siste jeg trenger er motstridene svar og enda mer forvirring:P på forhånd takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå