Suic Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Aaaah så digg! No more buss!!1 Ingen svette folk som sitter ved siden av og stinker dritt laaang vei, ingen skrikende barne hyl, ingen ventetid! Jeg kan kjøre når jeg vil hvor jeg vil! Deiliiig 8 Lenke til kommentar
Øyvri Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Gratulerer og kjør forsiktig! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 bil er deilig, gratulerer. Lenke til kommentar
Hunterz Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Grattis! Baumen er på plass ser jeg. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Gratulurer, nice bil Lenke til kommentar
Suic Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 Takktakk Wunderbaum er et must ja Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Gratulerer! Fet bil også! Når skal du senke den og sette på fete felger? Jeg ville forsåvidt fjernet de kjipe setetrekkene, så fremt du ikke trenger det. Endret 13. november 2010 av Rs125 Lenke til kommentar
Suic Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 Gratulerer! Fet bil også! Når skal du senke den og sette på fete felger? Jeg ville forsåvidt fjernet de kjipe setetrekkene, så fremt du ikke trenger det. Takk Njaa.. Har ikke nok penger atm, men blir nok anlegg først tenker jeg.. Setetrekkene blir fremdeles på, jobber som elektriker så blir ganske møkkete til tider.. Ikke så veldig bra med lyse seter da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå