The Stig Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Som lovet annonserte EA et nytt Battlefield i dag. Les mer Lenke til kommentar
designer0 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Strike at Karkand! Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Er denne trailen spilt inn i Battlefield 2? Er jo helt likt Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Savner 64 spillere. Alltid gøy med komplett kaos. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Dette vil ikke bli like gøy som Battlefield 2 med kun 32 spillere. Men kan dette være et hint om at Battlefield 3 også får kun 32 spillere? Jeg ser ikke helt grunnen til at det kun kan være 32 spillere i Play4free. Det må i såfall være årets største spillskuffelse dersom dette blir det samme for Battlefield 3. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Absolutt spennende, hvis denne modellen slår an med et såpass seriøst spill kan man jo bare lure på om en slik modell blir mer og mer relevant, også for "fullverdige" spill. Lenke til kommentar
H_Treider Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Kjøretøyene var jo usaklig like bf2 Elsker det Lenke til kommentar
kleshenger Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hvorfor ikke bare lage kvalitets spill ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 De har altså gjort Battlefield 2 gratis ... Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Savner 64 spillere. Alltid gøy med komplett kaos. Oh, yeah!!!!! -da måtte man ha commander, og skulle det greit, folket inn i squad. skikkelige slag!!!! Dette vil ikke bli like gøy som Battlefield 2 med kun 32 spillere. Men kan dette være et hint om at Battlefield 3 også får kun 32 spillere? Jeg ser ikke helt grunnen til at det kun kan være 32 spillere i Play4free. Det må i såfall være årets største spillskuffelse dersom dette blir det samme for Battlefield 3. 32 spillere? -en reduksjon på 32 spillere? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Jeg ser ikke helt grunnen til at det kun kan være 32 spillere i Play4free. Trolig fordi flere spillere = høyere krav til maskinvaren. Endret 6. november 2010 av dicktator Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Men i BF2 kan du jo "modde" Til 128 spillere, det står sånn: "Warning, this is totally unsupported by any means, but porbabilities say your machine will probably be able to run alot more than 15 bots" Inne i AIdefault filen som er en AI fil, kan åpnes i notepad(++ også) for så å bare følge instruksene. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 hmm.. snart kommer vel Bad company 2 ut gratis og Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Synes dette er et godt tiltak! Jeg likte heroes veldig godt (selv om det hadde sine feil og ble glemt når MW2 og BC2 kom) Jeg er spent på hva de klarer å by på, hva haken ved at det er gratis er.. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Dette ender antagelig opp som alle andre såkalte "FREE2PLAY"-spill, håpløst amputert i forhold til et fullpris-spill, og totalt ubalansert som konsekvens av "buy only"-våpen. Jeg må si meg enig i en del andre folk her. Spillet ser ut som Battlefield 2 med nye teksturer, redusert spillergrense for serverne, og ødelagt balanse som følge av "betal for fordeler"-modellen. Med andre ord et skritt tilbake i forhold til Battlefield 2. Man kan sikkert ha det ganske artig med Battlefield Free2Play, uten å betale for bedre våpen ol. Men man kan nok ha det enda mer artig med det originale Battlefield 2 med ekspansjoner. Ikke koster det mye heller. Battlefield Complete-pakken ligger vel på litt over en hundrelapp hos de fleste butikker. Det er vel også en hel del aktive servere for spillet, så det skal ikke være noe problem å finne noen å spille med i multiplayer. 1 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg holder meg til BF2. Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 hvorfor klage når de tilbyr dette gratis? idioter Lenke til kommentar
jespervo Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Er det noen som har en ekstra beta key som jeg kunne fått? Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 makan til møkka spill. De har ødelagt bf2 følelsen min for livet... kan egentlig ikke sammenlignes med bf2, mere BF heros Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg