Krankemot Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hei, jeg skulle ha importert scitools.std modulen til python på windows. Hvordan innstallerer jeg denne? Jeg trenger også mulighet til å plotte grafer. Trenger jeg noe i tillegg da? Håper noen har peiling på dette Mvh Snorre Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Ville brukt matplotlib for å plotte grafer. Både matplotlib og scitools har installasjons .exe filer. Vil derfor tro at det bare er å bruke de, så installerer de og fikser path for deg. Trengte hvertfall ikke å gjøre noe mer da jeg installerte matplotlib på windows. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 8. november 2010 Forfatter Del Skrevet 8. november 2010 scitools gikk greit, med installer, men den avhenger av Numerica Python, NumPy, den får jeg ikke innstallert fordi den krever Python 2.3, men jeg har 2.7... Takk for plottetips... Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Se på denne siden har mange pakker(exe install) også 2.7. http://www.lfd.uci.edu/~gohlke/pythonlibs/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå