danbiarod Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Hei! Jeg har et lite problem som er litt irriterende, hadde vært digg om noen hadde en løsning på det. Her er et screenshot på problemet: http://bildr.no/view/752331 Rød pil peker på den lille "tabben", det står "www.facebook.com/#" -som forhåndsviser link til hva du enn holder musa over i Chrome. Den "tabben" er i veldig i veien når jeg skal navigere mellom de forkjellige jeg chatter med på facebook. Den popper opp hele tiden i og med at hvert chatvindu er en link eller innholder en link. Noen som vet hvordan man skrur av denne link-forhåndsvis-tabben? Takk på forhånd Endret 10. november 2010 av danibed Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hei! Har du prøvd å tømme cach til chrome? Kan hende det er gammelt materiale som ligger i cach eller cookies som kan ødelegge. Eller at du for eksempel bruker beta-version av Chrome men det sier du lite/intet om så. Lenke til kommentar
danbiarod Skrevet 10. november 2010 Forfatter Del Skrevet 10. november 2010 Det funka ikke, men takk for forslaget Noen andre som vet om det går an løse dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå