Oxygen 07-12 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Absolutt ingenting har. Gidder ikke vente på Cataclysm for å få meg levlegear heller da. Lenke til kommentar
santalos5 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Du spiller på private server, ikke sant Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 Nei, det gidder jeg ikke. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg foreslår at du besøker AH. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 Det var det jeg var redd for. Bedre enn ingenting. Lenke til kommentar
Colado Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Det var det jeg var redd for. Bedre enn ingenting. Crafta PvP gearet i lvl 78 og et random våpen funker jo Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Random dungeons funker bra. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 Må kjøpe meg noe (billig) gear først eller så kommer folk til å votekicke Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Du har over 900 poster på wow-forumet her og spør hvordan du skal skaffe gear? Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Må kjøpe meg noe (billig) gear først eller så kommer folk til å votekicke Random dungeons, ikke heroics. Med mindre du har en character helt uten gear - i så fall anbefaler jeg questing. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Å lese førsteposten er som oftest en veldig god idé. Han har overhodet ingenting, og slik jeg har forstått det er alt gullet også borte? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Tøv, ingen votekicker fra random dungeons. Ingen snakker faktisk engang. Alle bare springer til de forskjellige bossene, dreper dem i stillhet, looter det man skal, og går videre. Trykk I, velg "random dungeon" og vent. Så er du geara på en dag. Når jeg tenker meg om, var det denne karen som hadde "mista alt sammen" og ikke fikk hjelp av GM's til å få tilbake utstyret og pengene sine? Endret 6. november 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hvis det er tilfellet, så burde han ha andre prioriteter først enn å "få seg gear". Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Ojsann. Jeg PMa en GM som hjalp meg å få tilbake nesten alt av gearet på chara mine Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Det var det som skulle vært første pri, ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå