Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hvor kan man få tak i et billig rackkabinett og harddiskkabinett?

Anbefalte innlegg

Jeg har et rackskap der jeg har to pc-er stående i vanlige kabinetter, men dette er jo direkte dustete når jeg kunne hatt dem i ordentlige kabinetter på skinner. Det er jo mye mer proft, og det gjør vel tilgjengligheten bedre også. Vet noen om hvor man kan få tak i noen rimelige sånne? Det billigste jeg har funnet, er til 1200 kroner, og jeg har ikke akkurat veldig god råd for tiden...

Det samme med harddiskkabinett. Jeg har dubletter av harddiskene i de to pc-ene som backup, og det ville vært flott å kunne koble dem til med en enkelt kabel og ta backup istedenfor å koble til en etter en.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De billigste i norske butikker blir vel i&s til 1000-1200kr + 200kr til rails.

Ellers finner du mye på ebay fra 30-35$ og oppover men halvdyr porto samt lang levering.

Ligger ofte endel brukte rack kabinetter på bruktmarkedet samt finn.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

Takk for tips! Jeg fant noen på ebay.co.uk som jeg har sett på før, men det sto at de ikke sendte til utlandet. Et annet sted i auksjonen sto det at bare PayPal var godtatt betaling fra utlandet. Konsekvens er noe tull... :whistle: Men jeg har sendt dem et spørsmål, så får vi se. 80 pund for to kasser, pluss frakt, trenger jo ikke bli så ille da.

Xcase hadde ikke noe som var så billig, men jeg får prøve dem etterpå, hvis denne selgeren ikke vil sende til Trollandet.

Utrolig nok kommer de ned i 25 dollar pent brukt med strømforsyning i USA, men da skal de ha 800 kroner for frakten...per stykk. Lurer på om jeg skal finne ut hva de veier og hva størrelsen er og se hva det vil koste via Jetpack/Magnum.

Endret av Pallantir
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...