Pallantir Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg har et rackskap der jeg har to pc-er stående i vanlige kabinetter, men dette er jo direkte dustete når jeg kunne hatt dem i ordentlige kabinetter på skinner. Det er jo mye mer proft, og det gjør vel tilgjengligheten bedre også. Vet noen om hvor man kan få tak i noen rimelige sånne? Det billigste jeg har funnet, er til 1200 kroner, og jeg har ikke akkurat veldig god råd for tiden... Det samme med harddiskkabinett. Jeg har dubletter av harddiskene i de to pc-ene som backup, og det ville vært flott å kunne koble dem til med en enkelt kabel og ta backup istedenfor å koble til en etter en. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) De billigste i norske butikker blir vel i&s til 1000-1200kr + 200kr til rails. Ellers finner du mye på ebay fra 30-35$ og oppover men halvdyr porto samt lang levering. Ligger ofte endel brukte rack kabinetter på bruktmarkedet samt finn. Endret 5. november 2010 av cruzader Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 Jo takk, jeg har vært innom begge steder. Fant ikke noe som var veldig mye greiere priset enn de 1200 kronene. Bruktmarked og Finn er faste tilholdssteder, og eBay. Men som du sier, kan frakten på noe sånt på eBay bli ganske vill... Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Finner du kabinetter på ebay.co.uk så er frakten veldig grei. 3-4Racks er ikke mer enn 30-45£ fra england til norge med dhl. Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 www.xcase.co.uk har bra utvalg fra billig til dyrt. Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Takk for tips! Jeg fant noen på ebay.co.uk som jeg har sett på før, men det sto at de ikke sendte til utlandet. Et annet sted i auksjonen sto det at bare PayPal var godtatt betaling fra utlandet. Konsekvens er noe tull... Men jeg har sendt dem et spørsmål, så får vi se. 80 pund for to kasser, pluss frakt, trenger jo ikke bli så ille da. Xcase hadde ikke noe som var så billig, men jeg får prøve dem etterpå, hvis denne selgeren ikke vil sende til Trollandet. Utrolig nok kommer de ned i 25 dollar pent brukt med strømforsyning i USA, men da skal de ha 800 kroner for frakten...per stykk. Lurer på om jeg skal finne ut hva de veier og hva størrelsen er og se hva det vil koste via Jetpack/Magnum. Endret 5. november 2010 av Pallantir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå