mortensol Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hei! Jeg er på utkikk etter et nybegynnerkamera som vil bli brukt til komponering av enkle videoer av alt fra ferieturer til sketsjer, med andre ord; ikke det mest krevende. Har tittet litt rundt på forskjellige kameraer, men er usikker på hvilke kriterier jeg skal basere valget mitt på. Optisk zoom? Bildestabilisator? Utganger? Kameraer jeg har tittet litt på, er Canon Legria HF R16 Avant Xplorer 1000 Toshiba Camileo H30 Samsung HMX-H200 JVC GZ-HM300 Jeg er selvfølgelig ute etter mest "bang for buck", men til mitt (beskjedne) behov trenger jeg ikke det beste av det beste. Så dersom noen har tips, anbefalinger eller erfaringer, mottas dette med stor takk! Morten Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Optisk zoom, Bildestabilisator, og linse/optikk. Derfor i min meining er Sony de best takket til Zeiss optikk. Jeg ser at du ser på rundt 3k klassen. Var det meg, ville jeg kjøpt SONY HDR-CX115, som faktisk har kampanje hos Dustinhome. Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 Takker for tipset! Angående Toshibaen nevnt i første post, vil du kalle det er OK kamera? Hva med bildestabilisatorer? Er dette noe man merker stor forskjell på fra et billigkamera til et mellomklassekamera? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå