Scoops Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Gir Mac-brukere USB 3.0. Les mer Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Det er vel ExpressCard og ikke PCI-E? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hva er greia med sensasjon overskrifter? Er dette VG.no? LaCie trosser da ikke Steve Jobs, selv om Steve Jobs sier det ikke kommer USB3.0 på MacBook maskinene betyr jo ikke at det at mannen har fobi mot USB3.0 på Mac maskiner? Snakker om å forsøke og gjøre vann om til vin.. 3 Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hva er greia med sensasjon overskrifter? Er dette VG.no? LaCie trosser da ikke Steve Jobs, selv om Steve Jobs sier det ikke kommer USB3.0 på MacBook maskinene betyr jo ikke at det at mannen har fobi mot USB3.0 på Mac maskiner? Snakker om å forsøke og gjøre vann om til vin.. Velkommen til 2010... Alle er blitt så jaded av sensasjonelle overskrifter og fete typer, at en tilsynelatende MÅ ha det for å generere klikk. 2 Lenke til kommentar
Newton Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 "Lacie trosser Steve Jobs" 3 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Må si meg enig med det som blir sagt. Vi ønsker ikke populisme/VG/Db.no overskrifter. Bruk heller tiden på å gi oss innhold og linker til tester av dette produktet hvis det er noen som har testet det eller har en "unboxing" som det heter på godt norsk. 4 Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Ja, det vanker vel en grusom straff snart! Tipper det blir full beleiring av Lacies hovedkontor, og så skal alt ransakes av Apples hemmelige "lock-down" agentteam! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Kan ikke folk som diskuterer artikler på et generelt grunnlag ta det opp i en egen tråd? Så kan vi som ønsker å diskutere selve artikkelen få gjøre det. Ikke første tråden som blir rent ned av OT. Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hvorfor ikke bare ha en overskrift som sier noe om at Lacie har lansert en ny USB 3.0 ekstern harddisk serie som også har støtte for MAC? Kom ikke på noe i farta, men når jeg slike overskrifter forventer jeg noe mer enn.. ja, dette Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Det er vel ExpressCard og ikke PCI-E? Lurte jeg også på, kommer ikke så godt frem i artikkelen. Men Mac Pro er en stasjonær, så det må være PCIe kort. ExpressCard er nok bare et alternativ for MacBook Pro maskinene. Kan ikke folk som diskuterer artikler på et generelt grunnlag ta det opp i en egen tråd? Så kan vi som ønsker å diskutere selve artikkelen få gjøre det. Ikke første tråden som blir rent ned av OT. Er forsåvidt enig. Blir egentlig veldig rotete. Tror forumet skulle hatt en klagetråd(kanskje det er det allerede). Hvorfor ikke bare ha en overskrift som sier noe om at Lacie har lansert en ny USB 3.0 ekstern harddisk serie som også har støtte for MAC?Joda, ser den. Men jeg synes kvaliteten og innholdet av teksten er viktigere. Endret 5. november 2010 av StianAarskaug (S10QaN) Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Det er som regel like greit å gå rett til kilden. PCWorld skriver: To enjoy the benefits of USB 3.0, you'll need a USB 3.0 PCI Express Card ($50) or a USB 3.0 ExpressCard/34 ($60) and a compatible Mac Pro or MacBook Pro running OS X 10.5 or later. Lenke til kommentar
tjbr Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 LaCie er bare en av flere leverandører som har levert USB 3.0 oppgraderingskort til Mac. I september så jeg de første testene av USB 3.0 på MacPro, da med kort fra CalDigit. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Herlig av Lacie, må jeg si Man kan si mangt om selve artikkelen, men som nevnt syntes også jeg det er på tide å ta dette i en egen tråd, da det er noe som gjentar seg ganske ofte. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 byebye lacie...Hvorfor? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) ^ En vits om at nå kommer iArmy til å bombe de tilbake til kritt-tiden? Litt mer on topic, så tror jeg faktisk Lacie kan tene en del penger på dette. Endret 5. november 2010 av 2ball(s) Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 En vits om at nå kommer iArmy til å bombe de tilbake til kritt-tiden? Litt mer on topic, så tror jeg faktisk Lacie kan tene en del penger på dette. Jepp, men de må markedsføre godt. Lenke til kommentar
TobbeOo Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Diskutere OT og klage på artikkel burde gjøres i artikkel etter min mening.. Da blir det lest mer en i en egen tråd, fordi i egen tråd er det oftest bare folk som er enig, isteden for folk som reagerer. Her f.eks , så leser vell artikkel forfatter noe av kommentarene, og burde enten forbedre det vi klager på, heller begrunne hvorfor det gjøres, så vi kan respektere det. Eventuellt at man sender brev direkte til artikkel forfattere (tittel forfattere?) om dette, å håpe på at man slipper dette.. Som da igjen avhenger av folk som ikke er "vg.no" , men som faktisk leser dette her og skjønner det, og vill ha informasjon..? On topic! Hva er egentlig hastigheten på disse diskene via USB3? Lønner det seg å bruke i Mac'en? Har jo selvfølgelig "DEN ER SÅ RASK" som de sier selv, men noen som har bruker erfaring de kan dele? (USB 3 + HDD generelt) Lenke til kommentar
Zez Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) ..... On topic! Hva er egentlig hastigheten på disse diskene via USB3? Lønner det seg å bruke i Mac'en? Har jo selvfølgelig "DEN ER SÅ RASK" som de sier selv, men noen som har bruker erfaring de kan dele? (USB 3 + HDD generelt) .. Denne testen er særdeles informativ: http://www.everythingusb.com/lacie-2big-usb-3.0-raid-18160.html Endret 6. november 2010 av Zez Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Her f.eks , så leser vell artikkel forfatter noe av kommentarene, og burde enten forbedre det vi klager på, heller begrunne hvorfor det gjøres, så vi kan respektere detBegynner faktisk å lure på om de leser eller bryr seg om kritikken i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå