PenutButrJelyTym Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Hei Har en bærebar dell pc her hjemme som jeg ikke får koblet opp til det trådløset nettverket vårt. Jeg får koblet opp den andre dell pc'n som jeg har fått av skolen. Hva skal jeg gjøre? Det kommer bare at det ikke finner det nettverket ! Routeren min heter D-Link DI-624+ Takk for alle svar! Endret 5. november 2010 av PenutButrJelyTym Lenke til kommentar
PenutButrJelyTym Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 noen med en aning ? Lenke til kommentar
PenutButrJelyTym Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 vær så snill å hjelp, veit d er mange av dere som kan mye om dette! Lenke til kommentar
PenutButrJelyTym Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 ...still waiting.. Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Siden den andre pcen får koblet seg til, så er det sansynligvis ikke noe feil med selve nettverket, men med pcen. Er det trådløse nettverkskortet slått på? Har du endret passord på hjemmenettverket? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå