AfterGlow Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Utvikleren utdyper og forteller at GT6 er på vei. Les mer Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 *setter av GT6-penger i pensjonsspareplanen* 1 Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Noe sier meg at dette likevel ikke får en 10-er Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Eh? Titelen sier "GT6 er på vei"...men så sier Yamauchi på slutten er at "det er for tidlig å snakke om GT6"? Komunikasjons svikt, eller tabloid taktikk for overskrift?? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Det kan være på vei selv om det er for tidlig å snakke om det. Lenke til kommentar
satchman Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 ...kunne for øvrig også bekrefte at Gran Turismo 6 allerede er under utvikling.... ...rett og slett for tidlig å snakke om GT6... For en kødd og tåkeprater han er. Få nå ut 5'ern før du begynner å hype noe som kommer i 2018. Herregud - er det mulig? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) "Jaeeh, joo, vi har funnet ut at vi skal lage Gran Turismo 6 og det skal handle om biler". Endret 6. november 2010 av Isbilen Lenke til kommentar
wotg Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hvem bryr seg - spillet kommer jo kun til ps3. De spillfirmaene som utvikler spill med eksklusivitet til den ene eller andre plattformen gir jeg ikke gode odds. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hvem bryr seg - spillet kommer jo kun til ps3. De spillfirmaene som utvikler spill med eksklusivitet til den ene eller andre plattformen gir jeg ikke gode odds. Nja, det er i alle fall bedre enn å utvikle feks spillet til Ps3 og PC der man risikerer at 80% av salgene går over til piratkopier... Markedet er såpass ille at utviklere rett og slett forsinker utgivelsen av Pc versjonen eller rett og slett holder seg kun til Ps3 og Xbox 360 , men med nesten 40 millioner Ps3 kunder så bør man kunne selge ganske så bra... Lenke til kommentar
onkelRoar Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Mulig noen håper det blir med en isbil i GT6 å muligens Lenke til kommentar
MrL Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hvem bryr seg - spillet kommer jo kun til ps3. De spillfirmaene som utvikler spill med eksklusivitet til den ene eller andre plattformen gir jeg ikke gode odds. Tror nok dette kommer til å selge som hakka møkk, om ikke spillet kanskje er en egen grunn til at folk skaffer seg PS3. PC og 360 sliter uannsett mye mer av piratkopiering. Dessuten fortjener PS3 en til ekslusiv tittel(blant de få som allerede er). Prøvde foresten dette spillet idag, og det ble overhodet ikke møtt med skuffelse for å si det sånn Lenke til kommentar
satchman Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Mulig noen håper det blir med en isbil i GT6 å muligens Endret 6. november 2010 av satchman Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 "Polyphony-sjefen kunne for øvrig også bekrefte at Gran Turismo 6 allerede er under utvikling, men uten å røpe noen flere detaljer om den saken." HAEHAHAEHAHAEHA! Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hva er det egentlig Mr. Yamauchi har sagt som har bekreftet at GT6 er under utvikling? Fint om dere kunne fått det med i artikkelen At det er for tidlig å snakke om GT6 betyr ikke nødvendigvis at det er på vei. Selvsagt tviler jeg ikke på at de vil vurdere å lage GT6, men det blir for dumt å synse ivei på det viset. Ellers en interessant artikkel. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Kildeartikkelen: I know you're trying to push GT5 out the door. Is development underway on GT6? Yeah. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg