ebbe77 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hei! Trenger hjelp/forslag til bra og billig adroid telefon til en jente på 13 år. Hun ønsker helst en hvit telefon. Bruker den til å ringe, sende sms, FB, MSN, må ha wifi. Forslag ut fra erfaringer ønskes! Tusen Takk! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 HTC Hero, uten tvil. Lenke til kommentar
rooroo Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Htc hero er kanskje litt vell gammel. Htc Legend vil kanskje være den peneste (om jeg prøver å sette meg inn i 13 årig jenters estetiske sans), men Htc Wildfire er en veldig god telefon til sosial bruk og er noe rimligere enn Legend. Har bare erfaring med Htc Desire og Milestone selv. De blir nok noe store for en tenåring å drasse rundt med, og er noe dyre. Endret 5. november 2010 av rooroo Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Sony Ericsson X8 kan jo være et alternativ. Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 X8 har ikke fått allverdens omtale og kjører uteldet versjon. Vil anta Wildfire eller Legend er gode valg her. Eventuelt kan man se på Huaweimodeller. Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hvor mye har det å si at en telefon ikke har nyeste programvare for en 13-åring? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Htc hero er kanskje litt vell gammel. Og nettopp derfor anbefaler jeg den, fordi man får en knall telefon, nesten gratis. Lenke til kommentar
rooroo Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 På prisguiden står Hero til samme pris som Wildfire (rett over 2000). Hero kan du sikkert da få brukt rimligere, men etter min erfaring ville jeg ikke hatt en brukt telefon igjen. X8 ser jeg er billigere, men jeg har lite kjennskap til denne telefonen. Den har nok ikke multitouch (?) og er noen apps som ikke fungerer siden den kjører 1.6, men ser at 2.1 kommer iløpet av året. Så en hvit wildfire idag, den ser faktisk veldig tiltrekkende ut Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Glem disse gamle traverne Kjøp denne http://www.mobili.no/tester/test-av-lg-p500-optimus-one/ https://prisguiden.no/produkt/141362 Lenke til kommentar
SvennP Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Enig i HTC Wildfire. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå