TheCatIsALie Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hei, har just skrevet en rapport i naturfag, men er lenge siden jeg har gjort slikt før, så vil gjerne ha tilbakemeldinger. Bildet er i .JPG for å prøve å unngå at andre kopierer arbeidet, da flere i klassen er på dette forumet også. Vet det er mye linjeskift, skal fikse på det. Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Bilde av utstyret hadde gjort seg ( i paint eller finn noe på nettet). Også vanlig med en egen overskrift for Resultater og Feilkilder. Fint om du også sier hva de eventuelle feilkildene gjorde med resultatet (vet ikke hva du skulle gjøre, så vet ikke om det er så mange feilkilder, men i forsøk er det alltid noen) Endret 6. november 2010 av clickz101 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Tenkte på feilkilder, men da det ikke var i malen vi fikk utlevert ble jeg usikker. Bilder skal jeg fikse Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Tror ikke den oppgaven var så sykt nøye Jevrio, jeg gjorde den ferdig i timen vi holdt på med det. Trodde det var det som var mening. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 Godt mulig det. Husker ikke om det var godkjent/ikkegodkjent eller karakter. Men blir nok vurdert uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå