lillharriet Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 En ny IOS-versjon kan være løsningen på alarmproblemet. Les mer Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Justeres karakteren opp igjen da?? Lenke til kommentar
gspott Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Ville vert naturlig det ja, siden det er en telefon inni der også. Vis man ikke skal ringe kan man like greit kjøpe en iPad og ikke iPhone. Lenke til kommentar
Simm Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 4.2 beta har iallefall fått orden på problemet... Men 4.2 beta har en bug med internett-deling over usbkabel som iallefall får min macbook pro til å få kernelpanic.. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 "Coming soon".. det er en update, Apple! Ikke nyttårsaften, herregud de vet nøyaktig hvordan de skal huke kundene sine på tull og tøys. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 hmmm, hadde vært fint med en oppdatering for å fikse alarmproblemet og nærsensor-tingen. Det som også hadde vært fint å fått, var widgets på homescreen. Tåpelig at Apple ikke har det. Trodde de skulle være revolusjonerende på dette telefonmarkedet, men jeg sitter og angrer i ny og ne på at jeg gikk bort fra Android og over på iPhone4. Null valgmuligheter og ingen mulighet for individuell tilpasning, ingen kalender med dagens gjøremål på hovedskjermen, kun en masse irriterende ikoner... Så personlig ser jeg ikke helt oppstyret med denne telefonen. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 "Coming soon".. det er en update, Apple! Ikke nyttårsaften, herregud de vet nøyaktig hvordan de skal huke kundene sine på tull og tøys. Jepp. Android 2.2 har knapt blitt nevnt av en eneste bruker her på forumet. 1 Lenke til kommentar
sverreb Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Det er 7 november siden USA da går over på vintertid. USA og europa bruker ikke samme datoer for sommertid/vintertid og IOS er tydlig kun programmert med US datoer. Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 hmmm, hadde vært fint med en oppdatering for å fikse alarmproblemet og nærsensor-tingen. Det som også hadde vært fint å fått, var widgets på homescreen. Tåpelig at Apple ikke har det. Trodde de skulle være revolusjonerende på dette telefonmarkedet, men jeg sitter og angrer i ny og ne på at jeg gikk bort fra Android og over på iPhone4. Null valgmuligheter og ingen mulighet for individuell tilpasning, ingen kalender med dagens gjøremål på hovedskjermen, kun en masse irriterende ikoner... Så personlig ser jeg ikke helt oppstyret med denne telefonen. Du får jailbreake iPhonen din og skaffe deg Lockinfo Det alene er nok hvorfor jeg valgte å jailbreake iPhonen min. Føler at iPhone er ubrukelig uten Lockinfo: http://ipod1.no/forum/viewtopic.php?t=245629 Lenke til kommentar
Alexbleh Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Jeg har ikke noe problem med sensoren på min iPhone 4? Og den saken om at man mister signal når man holder telefonen på en spesiell måte har ikke skjedd hos meg. Er jeg bare heldig, eller tar mediene litt av? Dilemma. Lenke til kommentar
Utsnik Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Får få litt fart på diskusjonen her,Android ftw!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg