celidog Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hei. Er ikke lenge til Black Ops kommer ut nå, til tirsdag, og jeg skal bestille det. Men jeg har hørt at andre butikker leverer kjappere enn andre. Så jeg bare lurte på hvilken butikk jeg burde bestille ifra med et håp om å få det til mandag? Celidog Lenke til kommentar
SML Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg vet ikke hva som er kjappest, men jeg vet hvertfall at du ikke må finne på å bestille fra Elkjøp. 2 Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Kjøp på en side der du kan laste det ned. Du er sikra om du kjøper det på steam for da kan du laste det ned på forhånd. Lenke til kommentar
Notil Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Steam Neida, flertallet kjøper det til konsoll, ifjor førbestilte jeg Modern Warfare 2 fra Game.no, 400 kr, og det lo i posten da jeg kom hjem fra skolen. Endret 5. november 2010 av Notil Lenke til kommentar
celidog Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 Kjøpe et spill på steam er som å kjøpe mange timers nerdrage Kjører på igjen, hvor burde jeg bestille om jeg vil ha det tidligst mulig? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Svaret er Steam. Det eneste "problemet" er at du helt sikkert kan få tak i det billigere, men det var jo ikke spørsmålet... Lenke til kommentar
claes Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hvis du i det hele tatt skulle hatt sjans på å få det til Mandag så er du litt sent ute, det er Fredag og det skjer ingenting på posten i helgen, sats på digital utgave Lenke til kommentar
rlauri Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg vet ikke hva som er kjappest, men jeg vet hvertfall at du ikke må finne på å bestille fra Elkjøp. Hvorfor ikke bestille fra Elkjøp? Jeg bestilte derfra for noen dager siden og da jeg logget meg inn og sjekket status tidligere i dag, sto det sendt. Sendes som brev. Lenke til kommentar
SML Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Har BARE dårlige erfaringer med Elkjøp, bestilte SC2 derfra. 2 uker etter spillet var utgitt, hadde jeg enda ikke fått det fordi det var utsolgt i butikkene, når jeg hadde forhåndsbestilt det. Det samme skjedde når jeg kjøpte WOTLK til wow for en liten stund siden, da kom det også 2 uker etter release. 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Nå må du heller ikke glemme at du ringte og fikk holdt et av, og når du omsider kom til butikken noen timer senere, var kopien din stjålet. Hahaha Lenke til kommentar
SML Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Haha, stemmer det. Elkjøp<3 Lenke til kommentar
Brunøye Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hva heter den butikken nettbutikken hvor man kunne kjøpe spill billigere en steam, og spillene legger seg inn på steam når det er ferdig nedlastet? Lenke til kommentar
Member Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Det ble kjøpt på Steam ;-) Lenke til kommentar
Poks Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Directgamekeys tenker du kanskje på? Lenke til kommentar
Reow Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 jeg bestile fra kompplett for noen dager siden, tror dere jeg får det på release? Lenke til kommentar
celidog Skrevet 8. november 2010 Forfatter Del Skrevet 8. november 2010 Ja. Du får det på release. Men det har en mulighet til å komme på onsdagen. Jeg spurte dem og de sa at de sendte det ut på mandag. (Idag). Så om posten rekker å levere det over natta, så får du det imorgen :-) PS. De som kjøpte på Steam kan begynne å spille 23:00 idag! :-) Hilsen Celidog Lenke til kommentar
pluto68 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Jeg bestilte PC-utgaven fra http://www.game.no/ i dag kl 14.00 og spillet er allerede på vei. Pris: 349,- og gratis frakt 1 Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Kjøpte min versjon på gamersloot.com. 350 for serial, men trenger ingen cover eller slikt, så er ok. Kjøpte også sc2 der og da tok det under en time å få key. Desverre ser det ut som om jeg må vente 12-24 timer før de får inn nye nå, en det går fint da jeg ikke får tid til å game før imorgen kveld tidligst! Poenget mitt er; Kjøpe serials på nettet (steam tar 60 EURO, disse tok 60 dollar, rofl) er genialt. Spesielt om spillet uansett legger seg inn på steam som feks mw2. Gjør dette det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå