[c]hassum Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Lurer på om det går ann å få fram en oversikt over hvor langt du har kommet i spillet, hvor mange missions du har tatt osv. Vet at dette gikk på GTA 3 til PS2. Er det en liknende funksjon til Vice City på PC? Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Start et game,så trykker du på ESC (øverst til venstre på tastaturet), får å se statistikken, trykker du på Stats. Da kommer det en rulletekst hvor statistikken står. Lenke til kommentar
thomas$ Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 hassum"]Lurer på om det går ann å få fram en oversikt over hvor langt du har kommet i spillet, hvor mange missions du har tatt osv. Vet at dette gikk på GTA 3 til PS2. Er det en liknende funksjon til Vice City på PC? jeg har ikke peil Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Så hva var poenget med å skrive at du ikke har peil? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Så ka var poenget med å påpeike at han skreiv en meiningslaus post? og ka er meininga med denne posten??... *spamspam* Lenke til kommentar
thomas$ Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Så ka var poenget med å påpeike at han skreiv en meiningslaus post? og ka er meininga med denne posten??... *spamspam* you talking to me?!? jeg har vel aldrig sakt at at det var en meningsløs post. Jeg syns det er bra at han spør men desverre kunne jeg ikke hjelpe ham. og det vill jeg gjerne få meddele... det var alt. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 jeg har ikke peil ordtaket "det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar" passer fint inn her. Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Så ka var poenget med å påpeike at han skreiv en meiningslaus post? og ka er meininga med denne posten??... *spamspam* you talking to me?!? jeg har vel aldrig sakt at at det var en meningsløs post. Jeg syns det er bra at han spør men desverre kunne jeg ikke hjelpe ham. og det vill jeg gjerne få meddele... det var alt. Nei, han snakka faktisk ikke til deg, din frøloff! Han snakket til betongmannen om at hans innlegg, som handlet om at innlegget ditt var meningsløst, også var meningsløst.... Og hvem i svarte helvete har den minste interesse av at du ikke kan svare på spørsmålet som ble stilt?! ( Særlig 16 minutter etter at det faktisk hadde blitt svart på) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå