Peroy Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Bøybare AMOLED-skjermer og 3D-telefoner uten bruk av briller er ikke langt unna. Les mer Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hehe, fengende amoled musikk i den videoen Skjermer som tåler en støyt er flott og fint det, men kommer morgendagens mobiler til å gå bort fra den siste tidens touch-hysteri? Ser ikke helt for meg at de kan lage touch-skjermer like fleksible. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Morro hvordan de går "all out" på en vanlig skjerm, og tør såvidt å komme borti denne "bøybare skjermen".. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Ser ikke helt for meg bruksomådene på en bøybar skjerm, mest sannsynlig så omfavner skjermen i noe ikke bøybar plastikk allikevel. Lenke til kommentar
jonask84 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 @Framerate: Touch filmen er like fleksibel Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg må også innrømme at jeg ikke akkurat er kreativ nok til å se bruksområdet... Vi må jo ha bøyelig hardware før det blir aktuelt å ha dette i noe i det hele tatt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg må også innrømme at jeg ikke akkurat er kreativ nok til å se bruksområdet... Vi må jo ha bøyelig hardware før det blir aktuelt å ha dette i noe i det hele tatt? Nettopp. I artikkelen nevnes og bøye skjermen rundt armen som en klokke, men hvor i alle dager skal hardwaren som styrer skjermen være da? vil jo bli seende ut mer som en armbørst og i beste fall som en armbeskytter. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hva med å ha en device med omtrent samme form som dagens touchtelefoner, men der skjeren var 2x så stor som forsiden, så kunne den brettes rundt på baksiden av telefonen ved vanlig bruk og tas frem for browsing/video. Eneste er at touch nok vil bli litt vanskelig på en slik skjerm. Lenke til kommentar
eroxz Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg må også innrømme at jeg ikke akkurat er kreativ nok til å se bruksområdet... Vi må jo ha bøyelig hardware før det blir aktuelt å ha dette i noe i det hele tatt? Hmm Kansje rundt stolper i byer, Inne på kjøpe sentere der det alikavell er masse runne gjenstanner\stolper.. Tror det kunne vært kult, unyttig kansje men kult.. Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg må også innrømme at jeg ikke akkurat er kreativ nok til å se bruksområdet... Vi må jo ha bøyelig hardware før det blir aktuelt å ha dette i noe i det hele tatt? Nettopp. I artikkelen nevnes og bøye skjermen rundt armen som en klokke, men hvor i alle dager skal hardwaren som styrer skjermen være da? vil jo bli seende ut mer som en armbørst og i beste fall som en armbeskytter. I lomma, i skoen, i sekken, hvorsomhelst. Skjermen trenger da ikke sitte samme sted som enheten som gjør arbeidet med å utarbeide skjermbilde og alle andre operasjoner. Skjermen er bare en inn- og ut-enhet. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 kun det at skjermen ikke kan knuses gjør at den er genial. 2 ganger har jeg tryna skiklig på sykkel der skjermen gikk i stykker mens resten av telefonen fremdeles funka fint. Lenke til kommentar
Shagma Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Ser ikke helt for meg bruksomådene på en bøybar skjerm, mest sannsynlig så omfavner skjermen i noe ikke bøybar plastikk allikevel. Kanskje noe ala det TFE utvikler kan brukes sammen med en slik skjerm i fremtiden? Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Må se meg litt splitta meninger om dette.Først så er det jo det utrolig fett at noen har laga en fleksibel skjerm som ikke kan knuses,det er fett som fy.Som noen har nevnt at slike skjermer kan settes oppp rundt som ads,og fyfaen så sci fi det hadde følt ut som og gått rundt i shoppecentra og sett sant.Tipper at produsenter kommer med noe slikt til gadgets senere åra.jeg heller forstår ikke helt hva som er meninga med det,men er vel for og vise at samsung nok en gang viser fram først noe slags revolusjon innen skjermer. og nei Amoled er ikke av samma type som på SGS,SGS'n bruker Super Amoled,og gir enda sterkere kontrolst/svartniva og bedre battery tid. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Ser ikke helt for meg bruksomådene på en bøybar skjerm, mest sannsynlig så omfavner skjermen i noe ikke bøybar plastikk allikevel. Du klarer altså ikke å se for deg et bruksområde for en bøyelig skjerm? Bruk fantasien..da blir det litt lettere! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Ser ikke helt for meg bruksomådene på en bøybar skjerm, mest sannsynlig så omfavner skjermen i noe ikke bøybar plastikk allikevel. Du klarer altså ikke å se for deg et bruksområde for en bøyelig skjerm? Bruk fantasien..da blir det litt lettere! Jeg foretrekker helst at telefonen ikke er formet som en banan. Vist det var utydelig så snakket jeg om bøyelig skjerm til mobil, som forsåvidt artikkelen var om. Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Kunne godt tenkt meg en sammenrullbar ebok basert på en slik skjerm. En rund kjerne hvor hardwaren var, med skjermen brettet rundt når den ikke var i bruk. Lenke til kommentar
2minutes Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Jeg tror da ikke et. Så vanelig å slå med en hammer på en telefon da... Hvem gjør vl det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg