Gå til innhold

Vanquish spørsmål (ang. vansklighetsgrad)

KongRudi

Anbefalte innlegg

OK! Testet Vanquish i dag.

Spillet virket OK, og rakk å komme meg til den første bossen uten å dø.

Men deretter var det full stopp.

Første gangen fikk jeg spille endel, men fikk bare livet på core'n ned halveis etter metamorphosen, før jeg var tom for ammonisjon til alle våpenene, og klarer ikke finne mere, både nede og oppe, han til slutt klarte å drepe meg :-/

De 4 neste gangene gikk det litt kortere tid ca. 10-15 minutter, før han drepte meg.

Som oftest en kort tid etter metamorphosen. Til slutt quitet jeg i forbannelse.

Jeg spillte tross alt på casual, og eneste enklere vansklighetsgrad er Casual (Auto)..

Er litt usikker på om jeg gidder å begynne på nytt, noen som har peil på hva den auto'en betyr?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, jeg prøvde demoen i går kveld og kom ca 5 minutter inn før jeg daua. Det var jo litt vanskelig.

Prøvde tutorial, men den delen med å komme seg rundt alle checkpoints i en sirkel på kort tid var jo klin umulig..satte meg bare fast i veggene hele tiden..etter 10 fails hoppa jeg på Start Game.

Auto betyr sikkert auto aiming, altså spillet hjelper deg å sikte i stor grad, ala Halo.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Hadde ikke noen problemer med tutorialen.. :)

Sirkelen med checkpoint, bare holdt jeg til høyre mens jeg boostet rundt, gikk veldig fint på andre forsøk.

Første gangen var jeg borti veggene endel - bommet på checkpointene, men satte meg ikke fast noensted.

Får se om jeg ikke prøver igjen med auto-aim, går sikkert ikke tom for ammo da.. :)

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte Vanquish i dag fordi en kamerat sa det var bra, og skal nok teste det grundig når jeg er ferdig med Force Unleashed 2. Jeg hadde ingen problemer med tutorialen (på PS3), og checkpointene greide jeg ganske enkelt ved å holde nede L1 og suste i en sirkel. Jeg bommet til og med på det siste og klarte det like vel til fots. ;) Det jeg har prøvd av selve spillet virker ganske bra. Kanskje litt vel Metal Gear Solid rip-off i starten, men det trenger ikke være negativt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...