CrackaBoi Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Jeg og noen venner skal på TG i år, men jeg har aldri vært der før, og har noen spms: Hvilken dato begynner det og hvilken slutter det. Hvordan sover man? Hvor mye plass har hver person? Når kommer ny pulje med bilettutsalg? Er det noe å kjøpe der? Er det hotell eller liknende i nærheten? Er det kult? Takker for alle tips og historier fra TG.... Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 27 til 31 mars Du skal ikke sove :wink: Trangt... Noen få bill blir kanskje lagt ut 4 februar Kjøpe? hvis du mener mat/drikke: ja Motell rett over veien (du kan få leie kjelleren min :razz: jeg bor 3km fra vikingeskipet!) Kult...judge for yourself! Lykke til Lenke til kommentar
Xane Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 I tillegg til mat kan man kjøpe noe hardware. TG er jo dritkult (synes ihvertfall jeg). Det er en grunn til at billettene blir utsolgt på et halvt døgn :smile: [ Denne Melding var redigert av: Xane på 2002-02-01 12:45 ] Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Hei! Synest det er domt at scenen er vekke.. Mange gamers no... Tg var kulare før.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå