Aasgaard Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Jeg har problemer med at Battlefield kun finner min joystick når jeg kobler ut alle andre spillkontrollere. Hvis mer enn en kontroller er tilkoblet finner BF ingen av dem. Er det noen som vet en måte å løse dette på? Jeg er mildt sagt lei av å måtte koble ut/inn alle andre kontrollere enn joysticken før og etter jeg spiller Battlefield... Lenke til kommentar
Allan E Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Jeg har problemer med at Battlefield kun finner min joystick når jeg kobler ut alle andre spillkontrollere. Hvis mer enn en kontroller er tilkoblet finner BF ingen av dem. Er det noen som vet en måte å løse dette på? Jeg er mildt sagt lei av å måtte koble ut/inn alle andre kontrollere enn joysticken før og etter jeg spiller Battlefield... Hei! jeg har ingen anelse fordi jeg bruker mus og tast. Vurderer å kjøpe joystick og lurer på om det er så mye bedre å fly helikopter med stikke? og eventuelt hvilken stikke anbefaler du? Beklager for "svarfritt" innlegg. :wink: Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 4. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2003 Hei! jeg har ingen anelse fordi jeg bruker mus og tast. Vurderer å kjøpe joystick og lurer på om det er så mye bedre å fly helikopter med stikke? og eventuelt hvilken stikke anbefaler du? Beklager for "svarfritt" innlegg. :wink: Ja, det er langt bedre å fly med joystick enn med mus/tastatur, ikke minst når det gjelder fly. Min favoritt (har prøvd en del) er Logitech Freedom 2.4 Cordless Joystick ( http://www.gamer.no/omtaler/logitech_freed...dless_joystick/ ). Den er trådløs (enkel å ta frem/legge bort), samtidig som den er svært presis og behagelig. Anbefales på det varmeste! Søker fortsatt etter svar på problemet mitt, var ikke enkelt å finne ut av. Forsøkte å sende en mail til Dice, også det uten hell. Lenke til kommentar
Allan E Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Hei! jeg har ingen anelse fordi jeg bruker mus og tast. Vurderer å kjøpe joystick og lurer på om det er så mye bedre å fly helikopter med stikke? og eventuelt hvilken stikke anbefaler du? Beklager for "svarfritt" innlegg. :wink: Ja, det er langt bedre å fly med joystick enn med mus/tastatur, ikke minst når det gjelder fly. Min favoritt (har prøvd en del) er Logitech Freedom 2.4 Cordless Joystick ( http://www.gamer.no/omtaler/logitech_freed...dless_joystick/ ). Den er trådløs (enkel å ta frem/legge bort), samtidig som den er svært presis og behagelig. Anbefales på det varmeste! Søker fortsatt etter svar på problemet mitt, var ikke enkelt å finne ut av. Forsøkte å sende en mail til Dice, også det uten hell. Takk for svaret :smile: . Håper du får løst ditt problem. :wink: Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Sliter med det samme selv.. Er så tungvindt å nappe ut gamepad'en hver gang jeg skal spille battlefield.. :o Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Her!Google er din kompis. Genialt! Tusen takk Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 Her!Google er din kompis. Takker, takker! Jeg har faktisk prøvd å finne ut av dette med Google, bare så det er sagt. Dette skal prøves asap! Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Her!Google er din kompis. Takker, takker! Jeg har faktisk prøvd å finne ut av dette med Google, bare så det er sagt. Dette skal prøves asap! Det funker som et uvær! Redda dagen den der ass! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå