Knudix Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Har en Denon AVR-1508 stående i stua som er koblet opp mot en pc. Lurer på om noen har en snedig løsning på hvordan jeg kan få den til å skru seg på f.eks kl 7 om morgenen? Planen er å programere PC til å starte å spille en fast spilleliste samtidig som recieveren skrur seg på, slik at musikken blir en slags pointer på hvor mye tid jeg har om morgenen. Bruker for øyeblikket en programmerbar fjernkontroll til å styre hjemmekinoanlegget. Finnes det noen måte å simulere et fjernkontroll-trykk på? Lenke til kommentar
Olli12345 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hei. Har da ikke clas-ohlson noe for dette? De har en sak som kan gi strøm til forsterkeren ved et visst klokkeslett i alle fall, litt usikker på om dette vil skru forsterkeren på da :S Hvis den ikke gjør det så blir det nok langt verre. For en med litt elektronikkkunnskaper er det sikkert ikke umulig å åpne forsterkeren, finne kabelen som går fra on/off knappen for så å sette et tidsinnstilt rele på denne. Jeg er litt usikker på hvor du finner disee releene, men de har det kanskje på elfa.se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå