zup Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Noen som vet leveringstid på G73jw, og har noen hørt rykter om neste modell levert med SSD? Endret 13. desember 2010 av zup Lenke til kommentar
Thefainter Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2010 Noen som vet leveringstid på G73jw, og har noen hørt rykter om neste modell levert med SSD? Hvor har du hørt det? De kommer med hybridharddisk. Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Jeg har G73JH modellen og de er plass til en ekstra harddisk inni maskinen. Det jeg lurer på er om noen har satt inn ekstra harddisk i sin? Skal gå og kjøpe et sett slik at dette blir mulig. Endret 7. januar 2011 av IngveR Lenke til kommentar
Thefainter Skrevet 7. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg har en SSD (til OS og programmer) og hybridharddisken (til andre ting) i min G73JW. Jeg brukte bare noen pappbiter og litt gaffateit for å holde på plass SSDen, det funka fint. Nå er pcen kjeeemperask og nærmest lydløs Lenke til kommentar
jmosbakk Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Var det mye jobb å montere ny disk? Hva må gjøres i BIOS? Formaterte du std.disken først? Som du kanskje ser er jeg ute etter en oppskrift for å montere SSD i G73. På forhånd takk for svar. Lenke til kommentar
Thefainter Skrevet 8. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg lagde en recovery-cd først. sånn i tilfelle noen skulle gå galt Så skurdde jeg av PCen. Jeg hadde en Windows-CD, så jeg bare satte i SSDen der den skulle som installerte Windows på nytt på den. Og da ser Windows selv at det er en SSD så det var ikke noe problemer for meg hvertfall Etter at installasjonen var ferdig, og jeg var inne i win7 så formaterte jeg den andre harddisken Lenke til kommentar
Doctor_Hellsturm Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Spørsmål: Jeg er blitt en typisk sofa-gamer (liker å spille med pcen i fanget). Det blir mye CIV 5 og andre touchpad-vennlige spill. Har tenkt å kjøpe G53 eller G73, men er litt revet. Det virker jo som om hardware på 73 er bedre, og i tillegg er kjølingen mer effektiv hører jeg. Mitt spørsmål er: Er den for diger til å spille med på fanget? Har en XPS1530 (15'6") og det funker fint med kjølebrett under. Lenke til kommentar
Thefainter Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg syns ikke den er for stor å ha i fanget. Det ligger fint og stødig i fangen. Men jeg vil da tror at kjølingen er like bra på G53JW som på en G73JW, hvorfor skulle den ikke være det? Lenke til kommentar
SefN Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Erfaringer på hvordan g73jw funker med krevende spill? hvordan og hvordan denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=616330#extra funker i forhold til denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=616333#extra Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Tror ikke du vil merke forskjell på spill med de 2 Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Tror ikke du vil merke forskjell på spill med de 2 Enig, når det kommer til laptoper er det grafikkkortet det står på, og de to har identisk GPU. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå