Gjest meg Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Heisann, jeg er vel selve kroneksempelet på en som ikke har sjangs på jenter Jeg snakker en dialekt, som er blanding av vestlandsk og sørlandsk, jeg mumler når jeg snakker, og eiger ikke selvtilitt, jeg er lav... Men i nyere tid, har jeg begynnt å se lys i enden av tunellen, jeg har funnet ei jente, som jeg har falt helt pladask for. Hun er 1 år yngre enn meg. Jeg kjenner henne bare via msn, men vi gikk på samme ungdomsskole,og har en del felles bekjente. men det er via msn jeg kjenner henne. Vi har mange av de samme interessene, og hun virker til å synes at det er greit å snakke med meg, og har tatt initiativet til flere samtaler på msn. Men nå føler jeg at jeg har møtt veggen igjen. Jeg klarer liksom ikke å ta msn samtalene til "det neste steget", for å få henne til å stole på meg. Jeg har spurt om hun har lyst til å finne på noe en gang, og svaret ble "ja,hehe ) Men helt ærlig, dette svarer man vel når man ikke vil såre noen, noe jeg mistenker at hun gjør. Så, hva skal jeg gjøre ? Jeg har det helt jævlig for tiden, og alt som er i tankene mine er henne... Jeg får ikke sove, jeg klarer ikke en dritt. Vær så snill... Hva skal jeg gjøre ? Lenke til kommentar
feggy Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Være med henne vel? Avtale tid og sted. Møte opp. Pumpe deg litt opp før greien og trykke på selvtillit-knappen. Hvorfor vil hun skrive at hun har lyst å møte deg hvis hun ikke egentlig vil? Hva skal hun tjene på det? Jeg ville fått til en avtale! Lenke til kommentar
Gjest meg Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Hun er liksom så god, på alle måter, det er det som har fått meg interessert i henne, og jeg tror ikke hun er kapabel til å si nei Men, jeg føler at hun liksom må stole mer på meg, for å si ja. For min del, så kunne vi dratt ut med en gang, men jeg tror ikke hun føler hun kjenner meg nok... Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Du kan jo foreslå og møtes for å bli bedre kjent da, intvitere henne over f.eks på middag eller film eller noe annet. Man kan jo ikke føle seg trygg på noen man bare har snakket på msn med. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Den der "Ja, hehe" kan også bety at hun har lyst og sa "hehe" rett og slett fordi hun kanskje gleder seg til det Som di over meg sier, finn tid og sted får å møtes. Spleis en middag på henne på en resturant Lenke til kommentar
Gjest meg Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 ok, nå får jeg bare gjøre det Så får vi krysse fingrene 1 Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 ok, nå får jeg bare gjøre det Så får vi krysse fingrene Du får gi tilbake melding om hvordan det gikk da Så vi vet at vi faktisk hjalp deg ^^ Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Trådstarter, du må slutte å overanalysere Et ja er et ja, mas litt på ho (ikkje for mye!), spør om dere skal spise sammen, se en film (ikkje kino, da blir dere bare sittende der og glaner rett fram uten å kunne snakke). Prøv å få fram et ordentlig ja og møt ho Det verste som kan skje er at du havner i vennefella Endret 5. november 2010 av Kjetil_91 Lenke til kommentar
Gjest meg Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Skal spørre henne på mandag Er ute og reiser nå Men, jeg skal huske og si hvordan det gikk Lenke til kommentar
Knife Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Kan du svare på et spørsmål? Nå, idag, på dette sekundet - hvordan er livet ditt? Konge, knall, eller dritta? Slutt å se mot en fin slutt, slutt å tro at det finnes en magic pill seinere i livet. Eneste som kan løse dine problemer med tillit til deg selv, er deg selv. Og man trenger ikke å spørre hvordan man skal løse problemet, fordi løsningen vet du ganske godt - ut å snakk med folk! Faktum er at så snart du møter jenta vil du begynne å tenke for mye, overanalysere og bli nervøs. Hun vil ikke bli tiltrekket til deg, og du vil så havne i en mega sorg, som tar masse energi og tid for å gå gjennom. Slutt å bruk tiden på msn, stikk ut og ha det gøy! Ring til hun og møt hun så snart som overhodemulig, for mye snakk, for mye klening = venn.. Lenke til kommentar
Beneath Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jeg har spurt om hun har lyst til å finne på noe en gang, og svaret ble "ja,hehe ) Det er her du heller burde ha hatt en dato klar og heller spurt om hun ville ha funnet på noe den dagen. Hvis hun sier hun ikke er ledig den dagen kan du ta med en leken tone og si "Okei, ditt tap" En lenger oppe her nevnte at du kunne spleise en middag på henne. Jeg ville unngått dette rett og slett fordi damen ikke får mer respekt av deg grunnet det. Er opp til deg selv om du ønsker å spleise eller ikke Lykke til! Lenke til kommentar
Patience Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Heisann, jeg er vel selve kroneksempelet på en som ikke har sjangs på jenter Jeg snakker en dialekt, som er blanding av vestlandsk og sørlandsk, jeg mumler når jeg snakker, og eiger ikke selvtilitt, jeg er lav... Men i nyere tid, har jeg begynnt å se lys i enden av tunellen, jeg har funnet ei jente, som jeg har falt helt pladask for. Hun er 1 år yngre enn meg. Jeg kjenner henne bare via msn, men vi gikk på samme ungdomsskole,og har en del felles bekjente. men det er via msn jeg kjenner henne. Vi har mange av de samme interessene, og hun virker til å synes at det er greit å snakke med meg, og har tatt initiativet til flere samtaler på msn. Men nå føler jeg at jeg har møtt veggen igjen. Jeg klarer liksom ikke å ta msn samtalene til "det neste steget", for å få henne til å stole på meg. Jeg har spurt om hun har lyst til å finne på noe en gang, og svaret ble "ja,hehe ) Men helt ærlig, dette svarer man vel når man ikke vil såre noen, noe jeg mistenker at hun gjør. Så, hva skal jeg gjøre ? Jeg har det helt jævlig for tiden, og alt som er i tankene mine er henne... Jeg får ikke sove, jeg klarer ikke en dritt. Vær så snill... Hva skal jeg gjøre ? "ja, he he" tolker jeg som "ja hadde håpet du skulle spørre" faktisk.. Hjernen din er nok et mønster av negative tanker.. Disse må du snu.. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jentespråk: 1. Ja = Ja, veldig! 2. Ja, hehe = Ja, bra du spurte. 3. Kanskje = Nei. 4. Nei = HELL FUCKING NO. 2 Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Fiks opp i livet ditt, få litt selvtillit, slutt å snakke på msn; møt jenten din. Når du spør om dere skal finne på noe, ikke spør "skal vi finne på noe", men spør heller om noe konkret. Eks. "Vil du være med på konsert kl 2 i morgen?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå