meg9907 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Det nærmer seg jul.. åsså lurer på hva jeg kan gi til ei god venninne. Hu er 17 år.. ingen spessielle hobbyer. Jeg er veldig glad i henne, men bare som venninne da.. så hva kan jeg gi? Prisklassen er ca. 100kr Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 En hundrelapp 4 Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 En hundrelapp haha, den var tørr!! Parfyme? vin ? gi litt mer enn hundre kroner. 10 - 200 er greit. jeg nevner pafyme en gang til... 1 Lenke til kommentar
Nalenu Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Tenker å gji ei liten gave ti vennina mi også, siden hun er nåkså tørst på helgene tenker jeg å gi henne http://www.wallyswine.com/p-16496-absolut-vodka-mini-50ml.aspx eller noe lignende Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 OMFG, ikke gi 50 ml sprit i gave! Det er ikke en halv liter, det er en halv desiliter. Skal du gi noe i gave må du gi en halv liter, og da helst Absolutt med en eller annen smakstilsetning. Ikke ren vodka, det er ikke en fin gave. Det koster nok litt over 200, takket være sosialistene. Husk å pakke inn pent! Det er nesten det viktigste! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå