Myagos Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Har sett den. En av de beste youtube filmene som er laget. Anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Fantastisk! Dersom nokon kan sjå den filmen og like fullt klamre seg fast til trua på at vi har ei høgare meining, og at ein gud skapte akkurat oss i sitt bilete. Då er det vel berre å innsjå at det er folk som trur litt for godt om seg sjølv, og at dei er tapte tilfeller... Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 Ja, en burde hvertfall starte å tenke litt kritisk på ting, hvis en ikke har gjort det tidligere. Lenke til kommentar
soulless Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Fikk en liten tåre i øyet må jeg innrømme Tips til trådstarter: post videoer i prekestolen med mindre du ønsker en diskusjon rundt innholdet e.l. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg postet denne i prekestolen men ingen gadd å komentere den. Jeg har sett filmen 4 ganger nå like flott hver gang. ren poesi. Lenke til kommentar
Huggslangen Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Den filmen var så bra at jeg fikk frysninger. Takk! Lenke til kommentar
RWS Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Har ikke rukket å se filmen før nå og jeg må bare si at den ikke bare tryllet frem en tåre i øye kroken, for her trillet de fritt gjennom hele videoen... En video som bare MÅ oppsummeres i tre helt spesielle ord: Fan-tas-tisk Sitter her med en fantastisk følelse inni meg... Lenke til kommentar
Tenklitt Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Bra video, men jeg tror ikke hjernen min utløste så veldig mange endorfiner at det gjorde noe.. mulig det er noe gale med hjernen min Men grunnen til at jeg kommenterer er at jeg kikket på kanalen og andre videoer fra samme fyr, og jeg må si; her er det en gullgruve av spennende tanker. En del av videoene tar for seg temaer jeg selv har resonert meg frem til, for eksempel denne: http://www.youtube.com/profile?user=philhellenes#p/u/6/UcrJ2HFKogs Anbefaler alle å ta en kikk på kanalen, sett ett par tre, og gleder meg til de 163 andre Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Har abonert på kanalen hans i en god stund nå, han er utrolig god, anbefaler også videoen 65 millioner år med en kreasjonist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå