Desdichado Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Med denne tråden håper jeg å gjøre det lettere for de som spiller Vanu Sovereignty på Werner serveren å bli med i en "helnorsk" Outfit. Vi trenger folk av alle spesialiteter, alt fra hackere, medics og repairs til luftstøtte, transport og bakke kjøretøy. Selv har jeg god ledererfaring fra Operation Flashpoint - Resistance og Rainbow Six serien. Mitt ønske for denne Outfit'n er at den skal være seriøs, aktiv og ikke minst morsom å spille med. Navnet jeg kunne tenkt meg for denne Outfit'n er: 3rd Expeditionary Vanu Marines Er åpen for andre forslag, men ikke teite 1337 navn etc... Til å lage denne Outfit'n trenger vi minst 10 stykker. Ønsker du å bli med er det bare å svare på denne meldingen. Spiller på Werner som Lund des,OUT! --------------------------------------- we lucky few, band of brothers Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Jeg er med. Navnet høres bra ut. Nå har jeg bare prøvd litt av spillet, men syntes at jeg kom godt fra det med å være hacker. Husker ikke hva jeg er på Werner(jeg spillt så langt på den serveren med flest folk på). Teit spørsmål....ahem...ser at det står "lfs" over hodet på folk. Gjør det det automatisk. Eller er det noe jeg må sette opp selv/evt en knapp? Og avatar navnet må jeg komme tilbake til, ettersom jeg ikke husker hva jeg er på werner. Må det tar ikke så lang tid å finne ut av. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 29. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2003 Glimrende, 8 igjen... Hvis du ser øverst på menylinja der hvor du chatter så har du en egen knapp hvor det står LFS, dersom denne er grønn så står det "Looking for squad" over hode ditt. Hvis du klikker på denne så kan du sette opp egne ønsker for LFS osv. des,OUT! --------------------------------------- we lucky few, band of brothers Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 ok...da finner jeg deg nok snart... Lenke til kommentar
Vyper Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Fine greier. Flere som jeg kan ta rotta på Hvis dere ser meg i feil ende av et våpen så spiller jeg Terran på werner. Heter Eriksen Lenke til kommentar
Mjolnir Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Kan alltids lage meg en ny avatar:-) Spesialiserere meg oftest som grunt for å knekke nc og tr tullinger som tror de er de eneste som er istand til å knerte folk. Vyper, ser jeg deg fra gale enden av et våpen så er du allerede død .. :-) Kenny Br 14 cr 1 Mjolnir Br 9 cr 0 Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Ok, meg og 2 kamerater har sletta på NC og godt over til vanu igjen. Er ikke sikker på om vi joiner vårt originale outfit, eller dette (må snakke me dem). Ellers, liker ikke navnet :-? Hva med noe mer norsk; Northern Might Northern Elite Norwegian Royal Guard bare navn jeg kom på i farten Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Jeg er selvfølgelig med, men har ikke nett for dagen, prøver å fikse det i løpet av svært kort tid, "no net for 4 days makes Atomics go MAD!" Når det gjelder navn: Hørt om FSK?? hehe (Forsvarets Spesial Kommando, Norges svar på Navy SEALS) -Atomics Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 FSK er brukt opp... Dessuten er marine jegere norges svar på navy seals, FSK er en fellesbetegnelse for alle norges "spesielle" enheter Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Vel, det var et forslag, men det finnes flere typer jegere i Norge, tro meg! "Fjernoppklaringsjegere", som er scout, "FSK" er hovedsaklig Spesialjegere, og fallskjermjegere. Spesialjegere er de ultimate. http://www.mil.no/haren/hjk Men navnet bør definitvt påpeke at vi er Norske, og ikke amerikanske, eller no.!!! Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Okay..vi har 3 eller 4 sikre, mens 3 er kanskje. Da mangler vi minst 3!! SKAFF DEM PPL!! Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Ok, meg og 2 kamerater har sletta på NC og godt over til vanu igjen. Er ikke sikker på om vi joiner vårt originale outfit, eller dette (må snakke me dem). Er det mulig å gå over til en annen side når man allerede har valgt? Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 ja, men det er noen regler, les nærmere i manualen...noe med du kan ikke ha 2 personer fra 2 forskjellige lag (NC, Vanu,TR) på samme server, ellers må du slette. Lenke til kommentar
ratm Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Trenger dere fortsatt folk i august så er jeg med, får først internett på hybelen da. Er det forresten normalt å glede seg til skolen begynner igjen? Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Helt sikkert, men jeg drar i militæret den 28 Juli, og skal på ferie en uke før det, så det er begrenset tid for meg å være med på dannelsen.....vi trenger noen flere! Lenke til kommentar
XiTe Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Ok jeg er med! Kaller meg det samme som jeg gjør her, XiTe. Håper d blir noe av dette ^^ Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Trenger fortsatt flere..3 usikre...kansjke så mange som 5 sikre...trenger NOEN FÅ TIL!! Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Er jeg pluss to til regnet som usikre eller sikre? :smile: Ellers har jeg snakket med dem og ingen av oss vil joine '3rd Expeditionary Vanu Marines', det høres rett og slett for teit ut Hva med NorBat ? Det er en generell forkortelse for norske styrker i utlandet. (Norwegian Batalion) Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Vel, jeg er også enig med at navnet MÅ endres! Så du kan si at det er ikke noe problem. Dere er betegnet som "usikre" fordi dere ikke har bestemt dere. Lenke til kommentar
XiTe Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Nei, hvis d ikke er flere som vil være med, joiner jeg heller TR og blir med i Sardukar. Uansett, hvis d blir noe av dette, så er jeg med 100%! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå