Gå til innhold

"Entering power save mode" Gforce GTX 470 og Dell U2711

DNA

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat fått meg et nytt skjermkort etter at det gamle gikk i dunken. Jeg satt inn skjermkortet uten noen problemer sånn som det sto i manualen, veldig lett.

Da jeg hadde tatt på skjermkortet og skrudd igjen PC så koblet jeg til kabler og DVI kabelen til skjermen. FØr jeg koblet til skjermen var den skrudd på og den var ikke i powersave mode, men var heller ikke koblet til noen skjerm. Med en gang jeg kobler til DVI kabelen så gikk skjermen og skrudde på PC så gikk skjermen i "power save mode". PC lagde også noen ekstra pip enn den pleier da jeg skrudde den på, men det kan vel være vanlig?

Jeg prøvde til slutt å koble til HDMI, men da skjedde ikke noe i det hele tatt.

Har brukt hele kvelden til å prøve å løse problemet til ingen nytte så hadde vært fint hvis noen kunne komme med innspill om hva som kan være galt/feil.

Litt specs på PC:

CPU TYPE:

Intel® Core™2 Duo CPU E8400 @ 3.00GHz

CPU SPEED (GHZ):

3.02

SYSTEM MEMORY (GB):

4

Foconn Digitalife X38A motherboard

Takk.

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis maskina piper ekstra når du starter den rett etter byttet til nytt skjermkort, kan problemet være at skjermkortet ikke får nokk strøm. Undersøk om kortet har ekstra strømkontakter bak eller på siden. Hvis du allerede har koblet til ekstra strøm kan det hende at kortet ikke sitter skikkelig nedi sporet på hovedkortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...