Gå til innhold

Gå ned 5% fett på tre måneder?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var godt. Jeg vet ikke om det hadde noe med omeletten å gjøre eller om det var tilfeldig, men jeg var ikke så sulten på skolen i dag.

Den artikkelen om søvn sier at folk som sover mindre, beveger seg mindre, og det er derfor de forbrenner mindre. Så søvn og forbrenning har ingen direkte sammenheng. Men jeg passer selvfølgelig på å få nok søvn, uavhengig av dette.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar

Det jeg mest reagerer på er at du bare veier 62 kg og vil ned i vekt. Kan umulig bli noe synbart six pack, som du er på jakt etter.

Jeg vil ikke gå ned 5% fett fordi jeg er nødt, men fordi jeg vil ha definerte magemuskler og se bra ut.

Da ville jeg heller trent styrke, gått opp noen kilo, og så tenkt på å droppe litt fettprosent når det nærmer seg sommeren.

Lenke til kommentar

enig med matsemann her. Om du veier 62kg og er 176cm, så er du ganske tynn. Om du skal ned ennå mer i vekt vil du bare se veldi spinkel ut, Og den six-packen vil ikke hjelpe noe særlig.

Jeg syns hvertfall ikke det ser noe bra ut å være spinkel.

Jeg veier selv 69kg, og er 174cm, og føler meg fortsatt ganske tynn.

Endret av kammizez
Lenke til kommentar

Jeg har fått en del kommentarer på kroppen min, flere av gutter enn jenter. For et par uker siden traff jeg en kar jeg gikk på grunnskolen med i garderoben, og han sa at jeg tydeligvis hadde trent mye bryst og armer. Jeg vet at jeg ikke ser spinkel ut.

Det hørtes sikkert ut som skryt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er fornøyd med kroppen min og framgangen min hittil. Jeg ser stor forskjell fra hvordan jeg så ut før jeg begynte å jobbe for å få ned fettprosenten. Vekta i seg selv har for meg ingenting å si. Om man ser godt eller dårlig ut er hva som betyr noe. Jeg vet at jeg påkledd vil se tynnere ut med mindre fett, men det er greit når jeg tar av meg klærne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...