diskoduck Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hva har søvn å si for fettforbrenningen? Mye, prøv å hold en god søvnhygiene. Dvs. legg deg til samme tid og prøv å sov mellom 6-9 timer hver dag (individuellt). http://www.forskning.no/artikler/2006/mai/1148979808.37 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Søvn er viktig for det meste egentlig. Skulle ønske jeg var litt flinkere til å legge meg Hvordan var det med omelett til frokost? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. november 2010 Forfatter Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Det var godt. Jeg vet ikke om det hadde noe med omeletten å gjøre eller om det var tilfeldig, men jeg var ikke så sulten på skolen i dag. Den artikkelen om søvn sier at folk som sover mindre, beveger seg mindre, og det er derfor de forbrenner mindre. Så søvn og forbrenning har ingen direkte sammenheng. Men jeg passer selvfølgelig på å få nok søvn, uavhengig av dette. Endret 8. november 2010 av Zarac Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Proteiner har en tendens til å mette bedre ja, så det er absolutt en fordel mtp at du skal litt ned i vekt at du ikke blir sulten hele tiden. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. november 2010 Forfatter Del Skrevet 9. november 2010 Nå har jeg gjort innkjøp av skyr og havregryn. Jeg håper det hjelper for i lengden koster det en del penger. Jeg er bare 17 år og har ingen jobb. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Skyr er på tilbud til 1o kroner på Coop Har ene hylle i kjøleskaept fullt nå Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Det jeg mest reagerer på er at du bare veier 62 kg og vil ned i vekt. Kan umulig bli noe synbart six pack, som du er på jakt etter. Jeg vil ikke gå ned 5% fett fordi jeg er nødt, men fordi jeg vil ha definerte magemuskler og se bra ut. Da ville jeg heller trent styrke, gått opp noen kilo, og så tenkt på å droppe litt fettprosent når det nærmer seg sommeren. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 Å veie bare 62 kg er normalt for en mann på 1,76 m på min alder. Men jeg forstår hva du mener. Jeg har ikke langt igjen til målet mitt, det ser jeg. Jeg behøver nok ikke å gå ned mye i vekt og det tar ikke så mye som tre måneder. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hvor gammel er du? Selv er jeg 1,78 m, og veide rundt 73 kg når jeg var 18. Hadde jeg slanket meg da hadde jeg ikke sett særlig markert ut, bare spinkel. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 Jeg er 17 år gammel. De fleste på min alder som er ca like høye som meg, veier også ca like mye. Men jeg har også en god venn som er et år yngre og veier 80 kg uten å se nevneverdig større ut enn meg, bare litt høyere. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) enig med matsemann her. Om du veier 62kg og er 176cm, så er du ganske tynn. Om du skal ned ennå mer i vekt vil du bare se veldi spinkel ut, Og den six-packen vil ikke hjelpe noe særlig. Jeg syns hvertfall ikke det ser noe bra ut å være spinkel. Jeg veier selv 69kg, og er 174cm, og føler meg fortsatt ganske tynn. Endret 13. november 2010 av kammizez Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Har man en lett beinbygning og lite muskelmasse generelt, så kan man fint se normalvektig ut på den vekta. Men vil uansett si at det er vanskelig å bedømme hvor tynn/spinkel noen er uten å faktisk se det. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 Jeg har fått en del kommentarer på kroppen min, flere av gutter enn jenter. For et par uker siden traff jeg en kar jeg gikk på grunnskolen med i garderoben, og han sa at jeg tydeligvis hadde trent mye bryst og armer. Jeg vet at jeg ikke ser spinkel ut. Det hørtes sikkert ut som skryt. 1 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Det viktigste er at du er fornøyd med kroppen din. De fleste her inne har forskjellig syn på hvordan de vil ha kroppen sin, og så lenge det ikke er sykelige idealer de ønsker, så er det veldig greit. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 14. november 2010 Forfatter Del Skrevet 14. november 2010 Jeg er fornøyd med kroppen min og framgangen min hittil. Jeg ser stor forskjell fra hvordan jeg så ut før jeg begynte å jobbe for å få ned fettprosenten. Vekta i seg selv har for meg ingenting å si. Om man ser godt eller dårlig ut er hva som betyr noe. Jeg vet at jeg påkledd vil se tynnere ut med mindre fett, men det er greit når jeg tar av meg klærne. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Gått ned noe de siste 10 dagene da? Vekta er som regel en dårlig indikasjon på fremgang hvis du trener styrke, da fettprosenten fint kan droppe selv om vekta står stille eller til og med går opp.. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 16. november 2010 Forfatter Del Skrevet 16. november 2010 Dette vet jeg, derfor har jeg ikke brydd meg med å veie meg. Jeg vet ikke om vekta er forandret, men jeg synes selv at musklene mine er blitt mer markerte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå