heihadet Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Hei jeg skal til london neste uke, skal ikke være der så lenge og trenger hjelp med å finne den billigste elektronikkbutikken. Skal nemlig kjøpe Beats by dre studio.. salgsprisen i norge er mellom 2400-3800 kr.. Mens prisen i london er mellom 1500-3000 kr.. Har noen av dere erfaring med kjøp av disse hodetelefonene i london eller vet om hvor jeg kan finne disse til en bra pris? takker for all hjelp som er mulig å få Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Har ikke lett etter disse selv, men så at de solgte de på den store HMVen i Oxford Street. Sjekka dessverre ikke pris, men mulig du kan finne det på www.hmv.co.uk Lenke til kommentar
heihadet Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 takk for respons! de var kjempedyre.. håper å finne dem til en billigere pris Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Dixons har samme pris som Elkjøp så jeg tror ikke det vil være så mye å spare på å kjøpe det der. I USA kunne du kanskje spart litt. Om du mener det er noen i London som har samme produkt til 1500,- så er det vel bare å kjøpe der, men det kan lett være en annen modell. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Nå har ikke jeg satt meg inn i nevnte produkt. Det kan være worldwide-garanti, men jeg pleier å være varsom med å kjøpe dyre ting i utlandet. Dersom den går i stykker, hva gjør du da? Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Ser at dette produktet går for ca. £ 280 I så tilfelle bør du handle hjemme. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Du har nok blandet med den rimeligere modellen uten støykanselering vil jeg tro (de heter Solo) og noe mindre i størrelse og lyd. Veilendende pris i England er £275 ser det ut til og veldig mye rimeligere enn £250 vil du nok neppe finne (som Amazon.co.uk selger den til). I USA derimot kan du få kjøpt den til under $300 og da blir det noe rimeligere, men fortsatt ~1800 kr. Endret 7. november 2010 av datating Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 datating har nok et poeng her. Var innom en annen butikk her om dagen og der kosta de £280. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hei jeg skal til london neste uke, skal ikke være der så lenge og trenger hjelp med å finne den billigste elektronikkbutikken. Skal nemlig kjøpe Beats by dre studio.. salgsprisen i norge er mellom 2400-3800 kr.. Mens prisen i london er mellom 1500-3000 kr.. Har noen av dere erfaring med kjøp av disse hodetelefonene i london eller vet om hvor jeg kan finne disse til en bra pris? takker for all hjelp som er mulig å få Kanskje du er heldig, men generelt er Norge ansett som et meget billig elektronikkland. Har hørt om tyskere som kjøper PC på ferie i Norge, og selv med kjøp av tysk operativsystem blir det billigere her. Har kjøpt TV i England, og til min store skuffelse kostet den 500 kroner mindre på Lefdal enn ASDA i England. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå