Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

1 år uten følelser

Gjest Rng

Anbefalte innlegg

Fikk vite av kjæresten at hun ikke visst hvor mye jeg betydde for henne lengre, vi har vært sammen ett år og det hun sier til meg får meg til å tenke at jeg er blitt utnyttet. Jeg elsker henne utrolig mye, har ofret alt jeg har kunnet for å få dette til å funke og har fått enorme følelser, nå sitter jeg bare igjen med at alt jeg har gjort og ofret var til ingen nyte, helt for jævlig. Hva skal jeg gjøre for å få ting annerledes? hun tenker kun på seg selv og hennes egne interesser, langt ifra den personen jeg kjente..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herregud, forholdslære burde vært en del av pensum på skolen. Folk går rundt og tror at nyforelskelses skal vare evig. Men den gjør ikke det! Den gjør aldri det! Skal man slå opp med kjæresten hver gang nyforelskelsen forsvinner så vil man aldri finne en person å dele livet med. Det går over til ren fornuft. Du bør fortelle henne dette. Få henne heller til å bruke hodet i denne situasjonen og at hver eneste person hun møter på vil alltid roe seg ned med tanke på forelskelse.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Herregud, forholdslære burde vært en del av pensum på skolen. Folk går rundt og tror at nyforelskelses skal vare evig. Men den gjør ikke det!

Der er jeg enig. Med det hadde vært nok med en time, eller kanskje bare 5 minutter av en time.

Lær deg å feile, lær deg å prøve, innse at du kommer til å bli såret en gang eller to. Du er ikke født utlært, det samme gjelder i forhold.

Så du har to valg. Du kan prøve som faen å bli såret som faen, eller innse at du ikke kan forrandre hvordan hun føler det å bli litt såret.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...