grovetussen Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 "Skikkelig mat!" = "Skikkelig kult!" Hehe lenge siden eg har hørt "mat", hadde nesten glemt det... Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Idiotene har nettopp lært seg å bruke det i Bergen. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Javel? Har bare hørt folk fra Loddefjord og utover til Sotra si det. For mange år siden, håpte det hadde gått tapt Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 - Hva faaaen? - sykt serr lizzom - du kødder? (med tanke på hva "kødder" faktisk betyr, så..) - LOL! (face2face) - Det er litt fail da.. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Idiotene har nettopp lært seg å bruke det i Bergen. "Faen så mat då!" Herregud for ett latterlig uttrykk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) "Chillern" "loker".. "Stuker" = han er der helt stuka i hodet/ kom, vi stuker til kantina/stuker vi hjem til meg i kveld eller?/er du helt stuk eller? Bare brukt av 2 i klassa, men det blir brukt til alt. EDIT: Godt mulig lyden er litt mer "shtuk". Endret 11. november 2010 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Betyr virkelig "FUUU!" fuck you? dette irriterer meg veldig nå. Folk bruker Fu utenå vite hva det betyr eller hva som menes med det. Dette stammer vel fra denne typen: FUUUUUUUUUU Og ja, mange misbruker. fu = fuck you fffffffuuuuuuuuu = fuck (ref. rage guy meme) Endret 11. november 2010 av Zeph Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Og hvor sa jeg det motsatte? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Betyr virkelig "FUUU!" fuck you? dette irriterer meg veldig nå. Folk bruker Fu utenå vite hva det betyr eller hva som menes med det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Etter å ha skrivd et innlegg, så jeg nå hva du mente. Japp, du hadde rett, jeg tenkte at han skreiv fuuu. Lenke til kommentar
Axxxy Skrevet 12. november 2010 Forfatter Del Skrevet 12. november 2010 Her har det kommet mye bra! Håper dere fortsetter å komme med nye utrykk om der blir mange nok, så kanskje jeg skulle satt opp en liste til neste gang noen andre kunne trenge det samme Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Ellerså ligger det mye snask på urbandictionary.com. Lenke til kommentar
Shablagoy Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Er det flere her inne som sier "at" (som i @)? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Er det flere her inne som sier "at" (som i @)? Ja, alltid når det er snakk om e-postadresser. Samme med nettsider. "diskusjon dot no", ikkje "diskusjon punktum no". Lenke til kommentar
Shablagoy Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Hehe, mente ikke i betydningen krøllalfa, det var bare for å forklare hvordan det uttales. Altså, ikke "A-T", men "Æ-T". Her i traktene, eller i min omgangskrets iallfall, blir det brukt med samme betydning som wtf. Av en eller annen grunn.. : ) Lenke til kommentar
Hank Moody Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Prell - Snus Serr - Seriøst Brushan - Bror(Kebabnorsk) Chicks - Jenter Det som irriterer meg mest er når enkelte ord brukes i annen hver setning, slik som serr. Greit, jeg greier å vende meg til å høre litt slang, men takler rett og slett ikke folk som bruker samme ord igjen og igjen. Endret 12. november 2010 av Pistolen Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Prell - Snus Serr - Seriøst Brushan - Bror(Kebabnorsk) Chicks - Jenter Det som irriterer meg mest er når enkelte ord brukes i annen hver setning, slik som serr. Greit, jeg greier å vende meg til å høre litt slang, men takler rett og slett ikke folk som bruker samme ord igjen og igjen. Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Ikke akkurat nye ord, men jeg bare liksom awesome Disse går vel igjen i annenhver setning hos folk! Og ikke glem, "ikke sant!" "jeg bare liksom gikk dit, ikke sant!" Endret 12. november 2010 av Henning- Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Betyr virkelig "FUUU!" fuck you? dette irriterer meg veldig nå. Folk bruker Fu utenå vite hva det betyr eller hva som menes med det. Dette stammer vel fra denne typen: FUUUUUUUUUU Og ja, mange misbruker. fu = fuck you fffffffuuuuuuuuu = fuck (ref. rage guy meme) Når folk begynte å gå rundt og si fu trodde jeg de mente FFUUU. Når noen sa at fu betyr fuck you så tenkte jeh "hæ? FFUU betyr ikke fuck you ". blæbklæblæ det går litt i surr. Lenke til kommentar
lillepy Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) lissom, ass, keeg, lol, omg, wtf, sigg, ... Endret 21. november 2010 av lillepy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå