Axxxy Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Hei. Jeg holder på med ett prosjekt på skolen der vi skal ha om ungdommer's språk og utrykk av ord. Så jeg vil at dere skal skrive inn ordene / utrykkene dere bruker! Det er også lov med groviser:P Prøv å unngå kebabnorsk, for da er vi inne på noe annet. Og, proskjektet skal værer ferdig om 3 uker, så vi har god tid Jeg tenker på ord som dette: best = bezt faktisk = fucktisk ilay = i laugh at you kafan fu! = fuck you bøg sarv (faen, PCen min er jo helt sarvet) "er du helt gravid?" osv Takk Endret 4. november 2010 av Axxxy Lenke til kommentar
Waco Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Er ikke så ung lenger så er ikke helt inne på dette, men er ikke de 4 første du ramsa opp såkalt "kebabnorsk" ? Om ikke hva er da "kebabnorsk" ? Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Har hørt noen si "er du helt MENSEN eller!?" Gud vet hva folk sier til hverandre nå for tiden... Lenke til kommentar
Axxxy Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 Jeg mener, prøv å unngå slike ord: Babas Blæste Idra Jarak Kæbe osv, om dere skjønner Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Prøver mitt beste å unngå slike ord, men det er alltid noen som finner på å snike de inn i en samtale. Faktisk så er det mange av vennene mine som sier "lol". Ikke i noen MSN-samtalen, men face to face. Guud så irriterende Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 I klassenmin er det VELDIGmange slike tragiske uttrykk:P Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Og angående "kafan". Det sier vel alle bergensere? Jeg sier mer eller mindre "ka faen" hver dag. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 med uttryk kmener jeg ikke sånt man sier i en samtale men ting som bare er tull. Slang prøver jeg å unngå! Lenke til kommentar
Axxxy Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 haha Friction# jeg har noen i klassen som stadig sier "ROFLMAO" face 2 face. Ett nytt ord, i skrift språk. "EksDe" Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Betyr virkelig "FUUU!" fuck you? Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Misliker folk som bruker ord som nedsig og oppsig i sitt vokabular, og kleint klarer jeg meg fint uten. Og ka faen er noe jeg sier en god del, det blir ofte uttalt kafan. Ja jeg er fra Bergen Endret 4. november 2010 av Catoa Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Kleint har vel vært brukt lenge? Iallefall så lenge jeg kan huske. Er enig med oppsig/nedsig-delen, huff... Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Betyr virkelig "FUUU!" fuck you? dette irriterer meg veldig nå. Folk bruker Fu utenå vite hva det betyr eller hva som menes med det. Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Ja, kleint er jo ett ord og blir/ble vel brukt mest på østlandet om jeg ikke tar feil. Nå sprer det seg utover landet. Jeg har hørt flere og flere bruke ordet, jeg har aldri brukt det selv. Lenke til kommentar
Waco Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg mener, prøv å unngå slike ord: Babas Blæste Idra Jarak Kæbe osv, om dere skjønner Hva i alle dager betyr dette ? Lenke til kommentar
Axxxy Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 Babas - Tjukkas Bløste - Pule Idra - Kom igjen, Fort deg Jarak - Pikk Kæbe - ung jente http://kebabnorsk.co.cc/ Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Ikke akkurat nye ord, men jeg bare liksom awesome Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Betyr virkelig "FUUU!" fuck you? dette irriterer meg veldig nå. Folk bruker Fu utenå vite hva det betyr eller hva som menes med det. Dette stammer vel fra denne typen: Og ja, mange misbruker. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Betyr virkelig "FUUU!" fuck you? dette irriterer meg veldig nå. Folk bruker Fu utenå vite hva det betyr eller hva som menes med det. Dette stammer vel fra denne typen: Og ja, mange misbruker. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 "Skikkelig mat!" = "Skikkelig kult!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå