Lars-H Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Jeg har en HP Pavilion dv6000 (står dv6000 ved skjermen, men dv6700 på en lapp under, så jeg vet ikke), som jeg trenger en ny lader til. Jeg har ingen peiling på dette området, og vil selvsagt ungå å kjøpe en lader som ikke fungerer. På laderen jeg har nå står det: Input: 100-240V~1,7A 50-60Hz Output: 18,5V - 3,5A 65W På batteriet står det: Input: 18,5vDC - 3,5A or 19,0vDC - 4,7A Vil da foreksempel denne laderen fungere? Eller noen andre forslag? Må være så billig som mulig. Lars. EDIT: Vil denne her fungere? hadde vært flott om noen kunne hjelpe Endret 4. november 2010 av Lars-H Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 Har jo selvsagt prøvd google. Finner noen som passer, men de er mye dyrere enn de jeg har linket til. Den første linken jeg skrev i 1. innlegg, tror jeg skal fungere, men er ikke 100% sikker. Så er egentlig det jeg lurer på Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 søker du på "dv6000 charger" på ebay finner du haugevis under 10$ med frakt rett fra koselige kina. Lenke til kommentar
festen Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 søker du på "dv6000 charger" på ebay finner du haugevis under 10$ med frakt rett fra koselige kina. Husk at alt av slike produkter er fake uten at det betyr at det ikke virker. Det er mye fake produkter i norske butikker også. I hyllene på elkjøp f.eks. Spesielt tilbehør til mobiltelefoner (falsk merkevare). Lenke til kommentar
Myst Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Slike viktige komponenter er det ikke å spøke med. Da jeg måtte kjøpe ny lader til min HP, brukte jeg EET Norge og er veldig fornøyd. Ja, koster litt, men så er man sikret og. Fikk den ganske kjapt også. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 Ja, jeg vil helst kjøpe fra en kjede som virker pålitelig, så jeg får vel bare betale hva det koster.. Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Sjekk Deal Extreme. 7 usd / 40 nok inkludert frakt: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.48729 Sjekk om om den passer modellen din, om den ikke passer, selger de en masse andre modeller, også - søk. Tviler på at du finner det billigere dersom du ikke skal kjøpe brukt. Og Deal Extreme er en seriøs butikk. Endret 5. november 2010 av Bl4cKnD Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 Takker! Skal sjekke litt. Tror jeg skal prøve å lodde sammen ledningen og se om det går. Det blir billigst Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Bare tenk over at om du legger til litt for innsatsen du kommer til å gjøre, kommer du sannsynligvis over 40 kr. Jeg ville spart meg bryet. Men det er opp til deg Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Takker! Skal sjekke litt. Tror jeg skal prøve å lodde sammen ledningen og se om det går. Det blir billigst Lettere bare kjøpe en som har samme pluggen, så slipper du styre på med lodding etc Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Takker! Skal sjekke litt. Tror jeg skal prøve å lodde sammen ledningen og se om det går. Det blir billigst Lettere bare kjøpe en som har samme pluggen, så slipper du styre på med lodding etc Joda, men det koster penger Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 De billige får du i alle plugg størrelsene. Typisk oppgis pluggen i mm(diameter), så måler du pluggen du har nå og finner en billig hp med samme mm plugg så voila Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå