Gå til innhold

Reaksjoner på moderering


Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132

Jeg har ingenting imot denne tråden, det er viktig å holde trådene i topic, men jeg klarer ikke helt å se meningen med denne tråden når det er ingen løsning på problemet. Jeg er ikke ute etter oppmerksomhet.

 

Edit:

Ja jeg forstår at dere kan ikke drive med anarki, men dere trenger heller ikke å kjøre militærstil. Fjern de innleggene som strider direkte mot retningslinjene, ikke fjern upassende innlegg som ikke er i strid med retningslinjene.

 

Hva betyr oppfordring til vold eller piratkopiering?

 

A) Du skal banke henne opp slik at barnet blir skadet,

B) Du må ikke betale henne 300,000kr det finnes andre veier som angrep.

 

Jeg kan bare se at alternativ A oppfordrer til vold mens B bare omtaler vold, men blir behandlet som oppfordring til vold.

 

En moderators skjønnsmessige vurdering er verdt mer enn din skjønnsmessige vurdering. Dette er hvordan diskusjonsforum fungerer.

 

Min vurdering på dette forumet er ikke verdt en dritt, det samme gjelder innleggene dersom de er støtende eller upassende.

 

Det eksemplet som jeg postet var ikke et sitat fra den tråden. Skal jeg bekrefte mine utsagn ta deg en tur til denne tråden. Her inne kan du bla i papirkurven og du finner upassende innlegg som egentlig ikke er i strid med retningslinjene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

kanskje grunnen til at din vurdering ikke er verd en dritt, er at du generelt er støtende eller upassende!

 

Gi meg eksempler, så skal jeg endre kjøremønster umiddelbart. Finner du ingen eksempler så har jeg ikke koordinatene som trengs til å endre kjøremønster ettersom jeg ikke vet hva som er støtene eller upassende med vurderingen.

 

Edit:

Jeg får vel jekke meg ned ett par hakk ellers så blir jeg tilintetgjort av regimet som driver med verdensherredømme.

 

Edit 2:

Der var enda et innlegg borte som var mitt mens han som siterte innlegget mitt står enda, en helt meningsløs moderering mener jeg. Hvorfor i all verden fjerne spørsmålet mens man lar svaret få stå? enten fjerner man begge eller ingen.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

kanskje grunnen til at din vurdering ikke er verd en dritt, er at du generelt er støtende eller upassende!

 

Gi meg eksempler, så skal jeg endre kjøremønster umiddelbart. Finner du ingen eksempler så har jeg ikke koordinatene som trengs til å endre kjøremønster ettersom jeg ikke vet hva som er støtene eller upassende med vurderingen.

 

Edit:

Jeg får vel jekke meg ned ett par hakk ellers så blir jeg tilintetgjort av regimet som driver med verdensherredømme.

 

Edit 2:

Der var enda et innlegg borte som var mitt mens han som siterte innlegget mitt står enda, en helt meningsløs moderering mener jeg. Hvorfor i all verden fjerne spørsmålet mens man lar svaret få stå? enten fjerner man begge eller ingen.

 

 

ikke så lett og sitere, når de blir slettet! men det er jo en grunn til at de blir slettet! kanskje du bare er for blind til og skjønne dette!

 

min oppfatning av deg er generelt nedlatende, frekk, dramatisk og støtende!

 

 

Lenke til kommentar

Jeg blir bombardert av sensur, mitt innlegg nr klarer aldri å nå 700 innlegg tallet faller hele tiden litt tilbake, mens inne på profilen så har jeg over 830 innlegg.

Vi har alle det problemet, Tricell. Ved en feil etter en eller annen oppgradering endte vi opp med at telleren på innleggene i tråder ikke inkluderer innlegg i Off topic, mens den i profilen gjør det. Derfor står det før jeg poster denne 13.459 innlegg på meg her, mens det står 14.750 i profilen. Det er ikke fordi jeg har fått nesten 1300 slettet. :)

 

Men jeg vet at mange av mine viktige innlegg er blitt sensurert fordi de var enten støtende eller upassende, de var ikke i strid med retningslinjene. Jeg mener at det er ingen grunn til å slette de av den grunn, ergo "verdensherredømme" kommer på sin plass kombinert med at administratorer truer med "Game Over" på forumet.

Jeg har alt tilbudt meg å se på det hvis du kontakter meg med eksempler. Hvem er det som har truet deg med "game over", og i hvilken sammenheng?

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Helt fantastisk:) Jeg sier det jeg mener og det er det mange som ikke liker og da blir jeg upopulær. Jeg bruker Diskusjon.no som min sosiale arena på Internett, ettersom jeg aldri skal ha facebook eller tilsvarende skit.

 

Edit:

 

Det var bra at det ikke er slik at jeg har fått slettet over 100 innlegg, pga det tallet, men det er fremdeles en mengde med innlegg som blir slettet.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
En annen løsning for deg er som følgende, kle deg i mørke klær angrip henne på en kveld hvor du sparker henne i magen slik at hennes ufødte barn blir drept eller skadet slik at hun må ta abort.

Jeg overlater til leserne å vurdere om de synes moderator var i sin rett da vedkommende slettet dette.

 

Tja, han nevner dette som en av flere løsninger. Løsninger trenger vel ikke være gode for å være en løsning?

 

Siden det finnes eksempler på løsningen skissert over i media, så skulle vel det vise at det er en løsning som blir valgt av noen.

 

Spørsmålet er vel om det å fortelle om en løsning er det samme som å oppfordre til den.

 

Senest i forrige uke hørte jeg på "Bruk hue" kampanjen som herjer på skolene nå for tiden. Der ble selvmord som følge av mobbing presentert som "X valgte å løse problemet [med mobbing] på denne måten" etterfulgt av bilde fra avis med selvmordssak. Jeg tviler sterkt på at noen anser det som oppfordring til selvmord.

 

Forøvrig en litt morsom problemstilling du lufter her TWFA :)

Lenke til kommentar

Hvis du mener meg, så kan du ta det helt med ro. Jeg bryr meg ikke det miste om verken informasjonen eller helheten i posten din.

 

Det jeg så var en problemstilling i forhold til sensur og hvorvidt det å fortelle om en løsning er det samme som å oppfordre til den, samt en oppfordring fra TWFA om å vurdere det hele :)

Endret av noob11
Lenke til kommentar

Du må ikke kjøpe den derren, han har sitert en liten del av et stort innlegg, du kan kun se det på samme måte som meg dersom du ser informasjonen i sin helhet.

Innlegget i sin helhet, om det gjør noen forskjell:

 

Hun presser deg ikke, men ga deg en løsning du må betale for.

 

Håper ikke du mener det der, men er nok det jeg må gjøre.. har aldri møtt en så kynisk h*** noensinne før!

 

Betal heller 30,000kr for en torpedo som ser til at en ulykke inntreffer henne. En annen løsning for deg er som følgende, kle deg i mørke klær angrip henne på en kveld hvor du sparker henne i magen slik at hennes ufødte barn blir drept eller skadet slik at hun må ta abort. Det vil bare se ut som et mislykket overfallsvoldtekt som ikke ble et voldtekt fordi du stakk av. Dette er gratis, og du dreper barnet i en så tidlig fase hvor det er sårbart.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Og de reisestedene som jeg foreslo til Rio de Janeiro, Hong Kong, Dubai, Maldivenes osv. Jeg tror jeg kom med 4 forslag, 2 gode og 2 dårlige så det var på ingen måte oppfordret til vold. Jeg skjønner ikke hvordan du kan plassere det ene innlegget i sentrum, bare fordi det var det verste?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Så må vi heller ikke glemme innlegg 69 hvor jeg klart og tydelig så ifra om at det ikke var en oppfordring til vold. 2 gode forslag, 2 dårlige forslag + 1 dempende innlegg. Jeg kan på ingen måte si at jeg har oppfordret til vold, jeg har bare omtalt det i detalj på det groveste. Men det er kjønnssmessig vurdering på hva som defineres som oppfordring til vold. Noen mener at det er oppfordring så lenge man bare omtaler engang, mens andre mener at man må si det eksplisitt før det blir en oppfordring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...