reid91 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Hei Er igjen på leting etter ny bærbar. Skal brukes til lett spilling, en god del film og serier, og musikk +++ Spec krav: Minst i5 prosessor. Minst HD+, 15,6"+. USB 3.0 Brukbart skjermkort. 4 GB ram. Batterilevetid ikke viktig. Må ikke bli for varm og helst lavt støynivå. Har tenkt å investere i en SSD(enten Vertex 2, C300 eller Intel). OK design. Liker f.eks. ikke utseende på MSI GX660 eller Asus G73JH Noen forslag? Kan fint vente en måned om det skulle komme noe spennende i nærmeste framtid! Takker for svar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 http://www.prisjakt.no/category.php?l=s60542603#rparams=l=s60542608 :-) De merkene som jeg ikke anbefaler er ekskludert. Har ikke noe bra personlig erfaring med Acer, men ettersom en del er veldig uenig har jeg inkludert dem i listen. Lenke til kommentar
stigzy Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Og du er ikke på utkikk etter Mac? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Og du er ikke på utkikk etter Mac? Hehe! Tanken slo meg også, men droppa det ettersom de fleste som vi ha en Mac spør spesifikt om det ^^ Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Kanskje en av de konfigurerbare maskinene hos Multicom.no hadde vært noe? Lenke til kommentar
reid91 Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 Og du er ikke på utkikk etter Mac? Hehe, nei egentlig ikke. Vet asus lager bra bærbare. Sett litt på denn Asus N53JF som snart kommer på markedet. Får jeg mye for pengene hvis jeg velger den? Lenke til kommentar
reid91 Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 Disse Molticom Xishan B7130 eller 5130 ser jo også veldig interessante ut. Erfaringer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå