thermos Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Har en 4 år gammel pc som nå den siste uken bare starter opp av og til. Som regel når jeg trykker powerknappen så skjer følgende: Viftene starter, jeg hører disken spinne, powerled lyser fast, minnekortleseren lyser fast, cdromen blinker et par ganger, usbwifipinnen lyser. Skjermen og tastaturet lyser ikke. Og jeg får heller ikke noe pcspeakerlyder i maskinen. Har en mistanke om at hovedkortet holder på å ta kveld. Eller strømforsyningen. Noen ide? Det rare er at den virker av og til. Kanskje 1 av 20 ganger når jeg starter den. Da går pcen som en drøm. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Godt mulig du må bytte ut CMOS batteriet, at den glemmer ut oppsettet osv. Se på hovedkortet så skal du se et stort knappbatteri, av og til er det 2 oppå hverandre. Som regel et CR2023 batteri. Endret 4. november 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
thermos Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 Ahh. Prøvde nettopp det. Hjalp ikke . Faen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå