Qwseyvnd Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) I eksamensoppgave står det at alt er tillatt untatt kommunikasjon og internett. Da tar jeg med pc og ekstern harddisk for å lagre inn formler som trengs til Del 2 av eksamen høst 2010. Hva må jeg kunne i Del 1 der jeg må klare meg med vanlige skrivesaker og noen andre ting? Vet dere om en side der jeg kan lagre formler som kreves i pensum i R1, ikke siden "matematikk.net", finn andre sider, OK ? Slik at jeg er forberedt til eksamen. Endret 4. november 2010 av Qwseyvnd Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Du burde kunne hele pensum til del 1. Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 http://www.udir.no/upload/Eksamen/Videregaende/V2010/Matematikk_VGO_%20BM.pdf Side 29 her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Eller du kan bruke formelsamling som er utstedt av Gyldendal som er ment for kunnskapsløftet. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Vi får (eller får låne) formelsamlinger i både R1, fysikk 1 og kjemi 1. Rart at dere ikke fikk dette, kanskje dere bruker andre læreverk der det ikke er en del av "pakka", eller at skolen ikke tok seg råd til det. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Om du ikke bruker eller vet om det, så har Sinus lagt ut alle oppgavene i boken, samt utregning på nettet. Kan jo være greit om du sliter å huske fremgangsmåten på en oppgave ? Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Er det så himla mange formler da? Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 Meget takk, det var det jeg trengte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå